پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۵۲۸
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اظهارات معاون نخست‌وزیر کویت در افتتاحیه همایش سرمایه گذاری در این کشور را مثبت ارزیابی کرد.
شعارسال: بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با مثبت ارزیابی کردن اظهارات معاون نخست‌وزیر و وزیر دفاع کویت در افتتاحیه همایش سرمایه گذاری در این کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره رابطه با همسایگان را اولویت اول سیاست خارجی خود برای همکاری می داند و معتقد است منطقه پیشرفته، قوی و امن جز با مشارکت و همکاری جمعی همه همسایگان بدست نمی‌آید.

قاسمی در پاسخ به ایرنا افزود: در جهان به هم‌ پیوسته امروز رفاه، توسعه و پیشرفت اقتصادی کشورهای منطقه با ساز و کارهای جمعی و رفع اختلافات از طریق گفت وگو و با مشارکت همه کشورهای منطقه به دست می‌آید و جمهوری اسلامی ایران همواره برای گام برداشتن در این مسیر آمادگی داشته و دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 2 فروردین 1397 ، کدخبر: 1685841 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین