پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۷۸۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۵
رئیس بانک مرکزی: مشکل کار کردن با بانک‌های بزرگ دنیا دو طرفه است که به اقدامات آمریکا و اشکالات نظام بانکداری در ایران برمی‌گردد.
شعارسال: ولی‌الله سیف درباره اظهاراتی که در خصوص باقی بودن مشکلات ارتباط بانک‌های ایران با بانک‌های بزرگ دنیا مطرح شد، اظهار داشت: اگر خواسته باشم در این زمینه منصفانه بگویم، مشکل دو طرفه است.

وی افزود: از سویی در عرصه بین‌المللی، آمریکا دست از دشمنی با ما بر نمی‌دارد و از هر فرصتی برای کارشکنی استفاده کرده و برای کار کردن با بانک‌های ایران ایجاد دلهره و هراس می‌کند.

وی در ادامه افزود: از طرفی هم در داخل کشور اشکالاتی داریم. نظام بانکی ما با استاندارد‌های روز نظام بانکداری جهان انطباق ندارد.

همچنین استاندارد‌های مالی، ساختار‌های مناسب مالی و استاندارد‌های عملیاتی باید تهیه شود که بانک مرکزی در حال تلاش برای تهیه این استاندارد‌ها است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری صدا و سیما ، تاریخ انتشار: 4 اسفند 1397 ، کدخبر: 2080857 ، www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۵
0
0
برجام فقط روی ورق امضا شده است و در حال حاصر هیچ منفعتی برای کشور نداشته است ؛ بنظرم خود ایران هم باید در آن بازنگری کند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین