پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۱۳۲
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۸
هیات وزیران خرید کالاهای خارجی که دارای تولید مشابه داخل هستند را برای تمامی دستگاه ­های دولتی ممنوع اعلام کرد.
شعارسال: هیات وزیران خرید کالاهای خارجی که دارای تولید مشابه داخل هستند را برای تمامی دستگاه ­های دولتی ممنوع اعلام کرد. در نخستین جلسه هیات وزیران در سال 1397 که عصر امروز - یکشنبه - به ریاست رئیس جمهوری برگزار شد این ممنوعیت بر اساس فهرستی که از کالاهای خارجی دارای تولید داخل تهیه و به تأیید دولت رسیده است، انجام می شود.

ممنوعیت خرید اقلام مذکور شامل همه دستگاه ­های دولتی، نهادهای عمومی دولتی و غیردولتی و کلیه طرف ­های معامله آنها اعم از پیمانکاران، فروشندگان داخلی و خارجی می شود.

در این جلسه محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره ساختار حمایت از تولید کالای ایرانی با تأکید بر تولید محصولات رقابت ­پذیر، گزارشی به هیات وزیران ارایه داد.

در نشست امروز ، گزارش ستاد تنظیم بازار از مدیریت و کنترل قیمت­ های نوروزی و درادامه گزارش سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از رشد سفرهای نوروزی و توزیع مناسب­ تر سفرها در استان­ ها و کاهش 52 درصدی شکایات ارایه شد.

محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی نیز گزارش رشد تولید کلزا و مهار آتش­ سوزی در جنگل­ ها را به اطلاع اعضای دولت رساند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری رویداد 24 ، تاریخ انتشار: 5فروردین 1397، کدخبر:   114953،www.rouydad24.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین