پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۹۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۲
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه "حمایت از کالای ایرانی" یک تکلیف ملی است، گفت: لازمه تحقق شعار سال ایجاد روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی در ملت است.

 شعارسال: غلامرضا کاتب عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مرآت درخصوص نامگذاری سال 97 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان "حمایت از کالاهای ایرانی"، گفت: لازمه تحقق شعار سال ایجاد روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی در ملت است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه تولید کنندگان باید کیفیت کالاها مدنظرشان باشد، افزود: تقویت تولید ملی  نیازمند استفاده مردم از کالای داخلی و کاهش مصرف کالای خارجی است.

وی با بیان اینکه جلوگیری از قاچاق کالا نیز می تواند در تحقق شعار سال نقش بسزایی داشته باشد، اظهار کرد: اگر ملت ایران  از کالای مصرف خارجی نکنند خود به خود واردات و قاچاق نیز کاهش پیدا می کند و موجب رونق تولید و افزایش اشتغال می شود.

کاتب با اشاره به اینکه فرهنگ استفاده از کالای ایرانی را یک تکلیف ملی بدانیم، گفت: با فرهنگ سازی در سطح جامعه کالاهای ایرانی می توانند با کیفیت بالاتر و قدرت رقابت بیشتری در دنیا عرضه شوند.

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای تحقق شعار سال نیاز به قانون نداریم و قانون های مورد نیاز موجود است، اظهار کرد: باید با تشدید نظارت ها روند اجرا کنترل شود.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا ، تاریخ انتشار: 5فروردین 1397، کدخبر:  1334047 ،www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۷
0
0
مردم پای کالای ایرانی هستند ولی ایا خود شما از ماشین و لباس و کالای ایرانی در خانه و محل کار خود استفاده میکنید؟

س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین