پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۳۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۲
وزیر صنعت گفت: باید فضای کسب و کار را برای شرکت‌های جدید التاسیس اصلاح کنیم تا این شرکت‌ها نفس بکشند و کار بزرگ دولت همین است و وعده می‌دهم ...
شعارسال: محمد شریعتمداری درنشست با مدیران استارت آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان که در بازدید از پارک فناوری پردیس به همراه معاون اول رییس جمهور برگزار شد افزود: تبدیل یک ایده به یک کار تجاری قابل عرضه در بازار کارسختی است و ازطرفی شرکت‌های دانش بنیان بدون اتصال به بازار و عرضه محصول محکوم به فنا هستند و باید تمام تلاش خود را به کاربگیریم تا این‌ها را به هم متصل کنیم.

شریعتمداری اضافه کرد: اکسیر حیات بخش اقتصاد ایران توجه به علم و دانشی است که در همین پارک‌های فناوری شکل می‌گیرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: دانشگاه و سایر دستگاه‌های اجرایی باید برای کمک به بخش دانش بنیان کارخود را به درستی انجام دهند.

وی تصریح کرد: با اینکه خدمات زیادی در مجموعه صنعت انجام شده، ولی میزی برای فعالیت دانشگاهیان نداریم، اما در ایدرو به عنوان سازمان توسعه‌ای پیشتاز زمینه اش فراهم شده بود و دراین زمینه مشارکت داشت.

شریعتمداری افزود: سعی داریم در فعالیت‌های نوآورانه آن بخش از وظیفه دولتی که بر عهده وزارت صنعت، معدن و تجارت است را به درستی انجام دهیم تا هر مانعی بر سر توسعه این فعالیت‌ها هست برداریم.

وی گفت: زیست بومی که از آن صحبت می‌کنیم چیز محیرالعقولی نیست و باید فضای کسب و کار برای حضور استارت آپ‌ها اصلاح شود و این نوع شرکت‌ها فعال شوند.

شریعتمداری تاکید کرد: باید فضای کسب و کار را برای شرکت‌های جدید التاسیس اصلاح کنیم تا این شرکت‌ها نفس بکشند و کار بزرگ دولت همین است و وعده می‌دهم در دوره مسوولتیم همه تلاشم را به کار بگیرم تا اینکارمحقق شود.

وی با اشاره به ضرورت توجه به بخش سرمایه گذاری و ریسک پذیر افزود: در شرایط پر ریسک بخش خصوصی کنار می‌رود، ولی صنایع کوچک، حوزه الکترونیک، معادن و صندوق‌ها و نیز در حوزه کشاورزی اگر کنار هم تجمیع شوند فعالیت‌های بزرگی را در حوزه حمایت ازدانش بنیان‌ها شکل می‌دهند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت یادآور شد: پیشنهادی ارائه شده برای تبدیل این حوزه‌ها به مجموعه واحد به طوری که در حوزه تخصصی خود کار کنند، ولی در مجموع با سرمایه هایشان به طورهم افزا به بخش صنعت کمک کند واین یکی ازدغدغه‌های ماست.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار: 7 فروردین 1397 ، کدخبر: 674966 ، www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
0
0
با حمایت از همین استارتاپ ها و همچنین شرکت های دانش بنیان میتوان سیاست های مقام معظم رهبری درباره تولید داخلی را حمایت کرد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین