پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۵۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۷
رویکرد طب سنتی برای رفع بوی بد دهان از تشخیص علل بوی بد شروع شده ( بیماری یا خرابی دندان و آسیب لثه)و در مرحله ورود به حل مشکل، بحث تغذیه و استفاده از گیاهان دارویی خاص بر اساس طبع فرد و خواص دارویی گیاه، در اولویت قرار می گیرد.

شعار سال: رویکرد طب سنتی برای رفع بوی بد دهان از تشخیص علل بوی بد شروع شده ( بیماری یا خرابی دندان و آسیب لثه)و در مرحله ورود به حل مشکل، بحث تغذیه و استفاده از گیاهان دارویی خاص بر اساس طبع فرد و خواص دارویی گیاه، در اولویت قرار می گیرد.

بهتر است بدانید، طب سنتی برای برطرف کردن بوی بد دهان چند نوع خوراکی معرفی کرده است که از آن جمله می‌توان به سرکه سیب، ترکیب نعناع خشک و جعفری و محلول روغن‌ میخک و دارچین اشاره کرد.

برای سلامت دهان و دندان و برطرف شدن بوی بد دهان؛ سرکه سیب یک محلول دهانشویه طبیعی است؛ ترکیب ۲ قاشق غذاخوری سرکه سیب به همراه کمی آب نمک ترکیب فوق العاده برای سلامتی دهان و دندان محسوب می‌شود؛ علاوه بر این مصرف آب نمک را هم فراموش نکنید، شست و شوی روزانه دهان با آب نمک از بروز پوسیدگی‌های دندان جلوگیری می‌کند.

تعداد بازدید : 1
 
تعداد بازدید : 5
 
تعداد بازدید : 4
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
0
0
مورد اسفاده قرار دادم و جواب هم گرفتم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین