پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۶۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴
حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی با تاکید بر اینکه به نظرم امروز موضع فساد فراجناحی شده است و ربطی به یک جناح خاصی ندارد، یادآور شد: با عزمی جدی و اراده پولادین می‌توان در برابر فساد ایستاد. چرا که امام راحل "ما می توانیم" را در عمل به ما آموختند.
شعارسال: حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره تحقق شعار اقتصاد مقاومتی" تولید و اشتغال" در سال 96 اظهار کرد: در مورد تحقق شعار اقتصاد مقاومتی مردم بهترین داور هستند و باید آن را در زندگی خود احساس کنند.

وی ادامه داد: در مورد این شعار یکی از مسائل اصلی اشتغال است. متاسفانه با مسئله بیکاری، مشکلات اقتصادی و معیشتی در میان مردم مواجهیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه فقر، تبعیض و فساد از جمله فساد اداری مردم را رنج می‌دهد، گفت: باید اقدام جدی و انقلابی از طرف دولتمردان و مسئولان انجام شود چرا که زبینده نیست در انقلابی که دنیا را متحول کرده و آثار و برکات فراوانی برای مردم، نظام و امت اسلامی داشته، هر روز شاهد یک پرونده فساد باشیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی با تاکید بر اینکه به نظرم امروز موضع فساد فراجناحی شده است و ربطی به یک جناح خاصی ندارد، یادآور شد: با عزمی جدی و اراده پولادین می‌توان در برابر فساد ایستاد. چرا که  امام راحل  "ما می توانیم" را در عمل به ما آموختند.

وی افزود: بسیاری فکر می‌کردند که حکومت پهلوی ساقط نشدنی است، نمی‌شود با دین حکومت کرد و فقه نمی‌تواند در متن زندگی اجتماعی مردم بروز و ظهور داشته باشد اما امام(ره) در عمل به ما یاد دادند که اینها شدنی است و ما می توانیم.

با نگاه به داخل و دستان توانای ملت پیشرفت شدنی است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه مبارزه با فقر، فساد، تبعیض و اجرای عدالت اجتماعی کاملا امکان پذیر است، بیان کرد: پیشرفت کشور با وجود حجم بالای نیروی انسانی دلداده به خداوند، جوانان عزیز مخلص و متخصص کاملا تحقق یافتنی است و شرط آن نگاه به داخل و دستان توانای ملت است.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی اضافه کرد: ما ارتباط با خارجی‌ها را نفی نمی‌کنیم باید بدانیم آنها در دنیا گره‌ای از کار کسی باز نکرده‌اند که ما دومی باشیم.

وی درباره هیئت اندیشه‌ورز اظهار کرد: در اجلاس اخیر مجلس خبرگان رهبری موضوع هیئت اندیشه ورز مطرح شد اعضای آن انتخاب و آئین نامه و چارچوب‌های آن تعیین شدند.

هدف از تشکیل هیئت اندیشه‌ورز رصد کردن مسائل و اهداف کلان انقلاب است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: هدف از تشکیل این هیئت رصد کردن مسائل و اهداف کلان انقلاب است. به این معنا که مشخص شود اهداف انقلاب اسلامی اعم از عدالت اجتماعی، تدین و دینمداری مردم، مبارزه با فساد و منکر تا چه اندازه محقق شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: در این زمینه حتما باید مراکز پژوهشی، دانشگاهی و تحقیقاتی کمک کنند چرا که این کار ملی است و در جهت تحقق اهداف امام و انقلاب اسلامی بسیار نقش آفرین خواهد بود.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی  افکارنیوز ، تاریخ انتشار: 8فروردین 1397، کدخبر:   ۷۲۷۹۴۲ ،www.afkarnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
0
0
چه سخنرانی بی نظیری داشتند اقای رییسی! واقعا دارن درست میگن! این فساد بخشیش داره بخاطر دعواهای الکی جناحی لاپوشونی میشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین