پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۱۸۹۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹
نماینده مردم تبریز گفت: ناکارامدی سیاست‌های اقتصادی و عدم پاسخگویی آن نسبت به شرایط اقتصادی کشور بیانگر این است که اقتصاد مقاومتی از کارنامه خوبی در سال گذشته برخودار نیست.

شعار سال: احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در خصوص برنامه هایش در ایام نوروز اظهار داشت: هفته اول ایام نوروز در حوزه انتخابیه هستم و هفته دوم به همراه خانواده به سفر خواهم رفت.

وی با بیان اینکه معتقدم زلزله کرمانشاه بدترین اتفاق سال 96 محسوب می شود افزود: نوید پیروزی جبهه مقاومت بر داعش توسط سردار سلیمانی بهترین اتفاق سال گذشته به شمار می رود.

علیرضا بیگی برهمین اساس چهره شاخص سال 96 را سردار سلیمانی برشمرد و در خصوص میزان تحقق شعار سال گذشته یادآور شد: به ضرس قاطع می توان گفت شعار سال 96 محقق نشد و بهترین دلیل برای این گفته را می توان اوضاع نابه سامان بازار ارز و کاهش ارزش پول ملی دانست.

نماینده مردم تبریز ادامه داد: این مسائل بیانگر این است که پشتوانه پول ملی ما تولید نبوده و با توجه به اینکه اقتصاد مقاومتی ناظر به تولید است هیچ گونه رونقی در این بخش شاهد نبوده ایم هم چنین ناکارامدی سیاست های اقتصادی و عدم پاسخگویی آن نسبت به شرایط اقتصادی کشور بیانگر این است که اقتصاد مقاومتی از کارنامه خوبی در سال گذشته برخودار نیست.

وی با بیان اینکه امیدوارم طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان تصویب شود تا مردم مجبور نباشند حرفشان را در خیابان ها مطرح کنند.

بیگی در خصوص مهمترین مصوبه سال 96 خاطر نشان کرد: معتقدم لایحه مدیریت بحران مهمترین قانونی بود که در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور به تصویب رسید هر چند در ابعاد مختلف آن بحث وجود دارد اما در مجموع این مصوبه را یکی از مهمترین مصوبات کمیسیون می دانم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار 10 فروردین 97، کد مطلب: 673378، www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
0
0
اقتصاد مقاومتی 15 سال پیش هم نادیده گرفته میشد چطور در آن زمان ارزش پول تا این اندازه سقوط نمیکرد؟
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین