پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۰۴۱
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸
در پی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین حاج رسول فلاحتی به عنوان امام جمعه رشت ونماینده ولی فقیه در استان گیلان، آیت‌الله احمد پروایی نماینده مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری پیام تبریکی خطاب به ایشان منتشر کردند.

شعار سال: متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای فلاحتی(دامت توفیقاته)

از انتصاب به‌جا وشایسته شما به عنوان امام جمعه شهر رشت ونمایندگی ولی فقیه در استان مطلع شدم. اینجانب طبق شناختی که از حضرت‌عالی دارم، الحمدلله از چهره‌های علمی و از اساتید سطح عالی و خارج حوزه علمیه بودید و دارای صلاح علمی و عملی و اخلاقی هستید. از خداوند متعال مسئلت می‌کنم که در این سنگر خطیر ومهم شما را موفّق بدارد تا در زمان مسئولیت خود، با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در استان (به ویژه از توانمندی جوانان و نیروهای ارزشی و ولایی و انقلابی ) خدمتی شایسته و در خور شأن مردم با اصالت و مومن و ولایی استان گیلان، داشته باشید.

در آخر لازم می‌دانم از زحمات چندین ساله حضرت آیت‌الله قربانی تقدیر وتشکر نمایم و آرزوی طول عمر با عزّت (دامت برکاته) برای ایشان از درگاه خداوند منّان را دارم.

والسلام و علیکم

احمد پروایی

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری و تحلیلی جارستان، تاریخ 15 فروردین 97، کد طلب: 31673: www.jarestan.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین