پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۳۹۱
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
معاون اداره کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از آمادگی بیش از 11 هزار مدرسه در سرتاسر کشور برای میزبانی و پذیرش فرهنگیان درتعطیلات نوروزی امسال خبر داد.

شعار سال: اکبر حاجیلو روز شنبه اظهار داشت: 110 هزار کلاس درس طی ایام نوروز در خدمت مسافران فرهنگی کشور است.

وی گفت: فرهنگیان می توانند با مراجعه به 681 پایگاه پذیرش تعبیه شده در سرتاسر کشور نسبت به تکمیل فرم و در اختیار گرفتن امکانات اقدام کنند.
معاون اداره کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش افزود: 220 مرکز آموزش رفاهی، 300 اردوگاه و 50 مرکز پردیس دانشگاه فرهنگیان در سرتاسر کشور آماده خدمت رسانی به فرهنگیان هستند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین 5 هزار همکار فرهنگی آموزش و پرورشی در این مراکز به عنوان عوامل اجرایی حضور خواهند داشت تا به مسافران نوروزی خدمت رسانی کنند.
حاجیلو اظهار داشت: سال گذشته بالغ بر 14 میلیون نفر روز پذیرش در اقامتگاه های آموزش و پرورش داشتیم و امسال این ظرفیت 10 درصد افزایش خواهد یافت.
وی گفت: کلاس های مختلفی در درجه بندی های ویژه، الف، ب و ج برای اسکان مسافران نوروزی تدارک دیده شده است.
وی افزود: اولویت اصلی وزارت آموزش و پرورش، اسکان فرهنگیان در این مدارس بوده و در مرحله دوم کارمندان دولت هستند.
حاجیلو یادآور شد: ستاد تسهیلات دائمی سفر در تمامی استان ها تحت نظر استانداری فعال هستند و اگر این ستاد ضرورتی احساس کند و آموزش و پرورش نیز جای خالی داشته باشد از سایر شهروندان نیز پذیرش به عمل خواهد آمد.
معاون اداره کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: کلاس های ویژه تقریبا تمامی امکانات رفاهی اعم از تخت، یخچال، تلویزیون و غیره را دارند، اما کلاس های الف فاقد تخت هستند.
وی تصریح کرد: کلاس های نوع 'ب' نیز فقط فرش، تلویزیون، یخچال و حمام و آشپزخانه مشترک دارند.
معاون اداره کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در ادامه خاطرنشان کرد: کلاس های درجه 'ج' فقط یک فرش و یخچال خواهد داشت.
وی گفت: هزینه این اقامتگاه ها برای فرهنگیان از 120 هزار ریال تا 220 هزار ریال خواهد بود و برای کارمندان دولت نیز از 22 هزار ریال تا 38 هزار ریال متغیر است.
حاجیلو افزود: 680 پایگاه پذیرش در شهرستان ها تدارک دیده شده است هر چند که فرهنگیان می توانند با مراجعه به سایت http://eskan.medu.ir/ به صورت اینترنتی اقامتگاه های خودشان را رزو کنند.
وی در مورد چگونگی شکایات مسافران نیز خاطرنشان کرد: در تمامی استان ها ستاد مرکزی شماره تلفن هایی را اطلاع رسانی خواهند کرد تا اگر شکایتی باشد؛ مسافران بتوانند مطالب خودشان را با مسوولان در این بگذارند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار شنبه 22 اسفند 1394، کد مطلب: 81999892: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین