پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۴۶۱
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰
معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری شهرستان کرج از اجرای طرح ساماندهی کم‌های ترک اعتیاد غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

شعارسال: محمد مجرد امروز در نشست شورای مواد مخدر کرج گفت: اکنون از ۱۰۹ کمپ ترک اعتیاد مجوز دار در استان البرز، ۷۶ کمپ مربوط به شهرستان کرج است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی مرتبط ملزم شده‌اند تا با رفع مشکلات کمپ‌های غیرمجاز که اغلب از استانداردهای لازم برخوردار نیستند زمینه را برای فعالیت مجاز آنها فراهم کنند،‌ اظهار داشت: در بحث ترک اعتیاد پس از درمان معتاد، موضوع مهم ایجاد بسترهای لازم برای بازگشت سالم افراد به جامعه است که یکی از مشکلات در این زمینه آن است که جامعه متاسفانه به این افراد اعتماد ندارد.

معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری شهرستان کرج با بیان اینکه تلاش می‌شود تا با ارایه تسهیلات لازم زمینه را برای خود اشتغالی و مهارت‌آموزی این افراد فراهم کنیم تا بتوانند در جامعه زندگی سالم داشته باشند،‌ تصریح کرد: دولت تسهیلات خوبی را برای آسیب‌های اجتماعی پیش‌بینی کرده و صندوق کارآفرینی برای معتادن بهبود یافته یکی از اقدامات موثر در این زمینه به شمار می‌رود‌.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 5اردیبهشت1397 ، کدخبر: 616457: www.ilnanews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین