پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۳۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸
مدیرمسئول سایت الف با بیان اینکه از اول مشخص بود نحوه توزیع آرمهای طرح ترافیک برای اهالی رسانه با ناراحتیهایی مواجه می‌شود، گفت: هنوز هم دیر نشده و مسئولان شهرداری و شورای شهر می‌توانند با أتخاذ راه میانه‌ای، رضایت اهالی رسانه را به دست آورند.

شعارسال: بیژن مقدم؛ در انتقاد از عملکرد شهرداری برای کاهش سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران رسانه‌ها اظهار کرد: نکته مهمی که از ابتدا به گمانم در دیدگاه مسئولان معاونت حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران وجود داشت این بود که در گذشته آرمهای طرح ترافیک به افرادی غیر از صاحبان صلاحیت اعطاء می‌شده و البته این موضوع را در جلساتی نیز عنوان کردند.

مدیرمسئول سایت الف افزود: بنابراین درصدد طراحی مکانیزمی برآمدند تا به واسطه آن احراز هویت خبرنگاران را انجام دهند که البته از این منظر اشکالی به کار آنها وارد نیست.

وی خاطر نشان کرد: اشکال در این است که با توجه به جدید بودن این تصمیم و در نظر گرفتن مکانیزمی این چنینی، بهتر بود مشورتی با رسانه‌ایها نیز صورت می‌گرفت در صورتیکه این اتفاق نیفتد.

به گفته مقدم نتیجه عدم توجه به این موضوع منجر به شکل‌گیری سوالات متعدد برای خبرنگاران و اهالی رسانه شد که بخش مهمی از آنها تا به حال از سوی متولیان شهرداری پاسخ گفته نشده است.

مدیرمسئول سایت الف گفت: در حال حاضر و با گذشت زمان نسبتا طولانی از طراحی سامانه طرح ترافیک و مکانیزم احراز صلاحیت اما هنوز تعداد بسیاری از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران نمی‌دانند که قیمت طرح ترافیک چه میزان است.

مقدم اذعان کرد: با توجه به اینکه هدفی پشت انجام چنین کارهایی نبود، سؤالاتی از این دست شکل گرفت؛ بنده هم سؤالاتم را هم با سامانه در نظر گرفته شده و هم با شماره 137 مدیریت شهری در میان گذاشتم اما پاسخگو نبودند.

وی یادآور شد: البته نهایتا از طریق مشاور حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران توانستم به پاسخهایم برسم اما در رده‌های پایین‌تر، پاسخهای روشنی برای سؤالات به وجود آمده نداشتند که این خود یک چالش بود.

او با تأکید بر اینکه اهالی رسانه نیازمند این آرمها برای تردد در سطح شهر و ارتباط با دستگاه‌ها، نهادها، سازمانها و... هستند، اظهار کرد: اما توان مالی رسانه‌ایها محدود است و رسانه‌هایشان نیز هزینه‌های طرح را تقبل نمی‌کنند؛ لذا توقع می‌رود زمانیکه مکانیزم احراز هویت توسط شهرداری راه‌اندازی شده و خبرنگاران نیازمند به این طرح تقاضای خود را روی بستر مورد نظر اعلام کرده‌اند، به تمامی صاحبان صلاحیت این طرح اعطاء شود.

مقدم خاطر نشان کرد: البته شیوه در نظر گرفته شده برای انجام این کار، از ابتدا هم مشخص بود که ممکن است باعث ناراحتیهایی شود اما هنوز هم دیر نیست و با توجه به اینکه تازه به مرحله اجرا گذاشته شده، متولیان اجرای طرح ترافیک می‌توانند راه میانه‌ای را در نظر بگیرند و براساس آن اقدام به توزیع آرمهای طرح ترافیک کنند تا رضایت اهالی رسانه را نیز به دنبال داشته باشد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 11 اردیبهشت 1397، کدخبر: 1715470، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
0
0
خیلی بی نظمن
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
0
0
اصلا دلیل این کار رو نمیتونم متوجه بشم
برای یه عده خاص و ماشین ها فراهم کنن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین