پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۷۴۶
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۳
عضو هیات مدیره بانک سامان طرح های پتروشیمی را دعوت به استفاده از روش های جدید مالی کرد.

شعارسال: غلامرضا ارجمندی در جمع مدیران عالی شرکت ملی صنایع پتروشیمی و نیزمدیران عامل طرح های پتروشیمی با تاکید براهمیت و نقش مهم صنعت پتروشیمی در توسعه اقتصادی و صنعتی کشورمان اظهار کرد: تامین مالی پروژه ها مبتنی بر سرمایه یا بر پایه بدهی صورت می‌گیرد.
وی افزود: انواع روش های تامین مالی اوراق بدهی شامل صکوک اجازه، صکوک مرابحه، صکوک استصناع (مناسب برای پروژه های پتروشیمی)، اوراق مشارکت، صکوک منفعت و انتشار اوراق بر مبنای مطالبات می شود و از این روش ها می توان برای تامین مالی به بهترین شکل استفاده کرد.
عضو هیات مدیره بانک سامان تاکید کرد: پروژه های پتروشیمی برای استفاده از این روش ها با ریسک پرداخت دوره ای و کنترل ریسک با توجه به عدم امکان تغییر در اوراق مواجه هستند.
ارجمندی با اشاره به ظرفیت های مطلوب بازار سرمایه و نیز نظام بانکی برای همکاری با پتروشیمی ها در مسیر ساخت و تکمیل طرح ها خاطرنشان کرد : بازار مالی کشور در حال حاضر تشنه روش های جدید است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری نیپنا، تاریخ انتشار: 11 اردیبهشت 1397، کدخبر: 16863، www.nipna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین