پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۸۹۴
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
بر اساس پیگیری‌های انجام شده مشخص شد که از ناحیه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، آگهی ثبت‌نام آزمون سردفتری اسناد رسمی منتشر نشده است.
شعارسال: با توجه به انتشار خبری از سوی برخی رسانه‌ها در روز دوشنبه 10 اردیبهشت ماه مبنی بر «انتشار آگهی ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی توسط سازمان ثبت اسناد و املاک کشور»، پیگیری‌های انجام شده حاکی از این است که تاکنون از ناحیه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خبری در این خصوص منتشر نشده است.

احمد تویسرکانی 29 فروردین ماه گفته بود که ان شاءالله آگهی این آزمون به‌زودی منتشر می‌شود.

تویسرکانی 15 بهمن ماه سال 96 نیز در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه یکی از اقدامات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور توسعه دفاتر اسناد رسمی بوده است، گفت: طی 10 سال اخیر هیچ آزمونی از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار نشده بود، اما با توجه به بررسی‌های صورت گرفته و انجام مقدماتی، ان‌شاءالله با برگزاری آزمون قصد داریم حدود 1000 دفترخانه اسناد رسمی را در کشور افزایش دهیم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری  ایسنا ، تاریخ انتشار: 11 ارديبهشت 1397 ، کدخبر:  97021106495،www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین