پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۰۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶
مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور تجهیزات پزشکی گفت: بر اساس سیاست های طرح تحول سلامت مبنی بر در دسترس بودن تجهیزات و ملزومات پزشکی در مراکز درمانی و عدم ارجاع بیمار به خارج از بیمارستان، سقف قیمت این ملزومات تعیین شد.

شعارسال: از اعلام روز چهارشنبه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رضا مسائلی افزود: وزارت بهداشت به منظور معرفی اقلام با اصالت و با کیفیت تجهیزات پزشکی، با توجه به اهمیت مدیریت منابع مالی خود در اجرای سیاست های طرح تحول سلامت مبنی بر در دسترس بودن تجهیزات و ملزومات پزشکی در مراکز درمانی و عدم ارجاع بیمار به خارج از بیمارستان، سقف قیمت این ملزومات پزشکی مصرفی را با توجه به مصوبه هیات دولت از طریق کمیسیون قیمت گذاری تجهیزات پزشکی تعیین کرد.

وی ادامه داد: وزارت بهداشت سقف قیمت این تجهیزات را در وب سایت اداره کل تجهیزات پزشکی(imed) در بخش استعلام، بارگذاری کرده است.

مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت اظهار داشت: مطابق بخشنامه های وزارت بهداشت، مراکز درمانی دولتی و خصوصی باید در سقف قیمت های اعلامی، نسبت به خرید اقدام کنند و خرید خارج از لیست اداره کل تجهیزات پزشکی imed مجاز نبوده و تخلف محسوب می شود.

مسائلی اضافه کرد: مراکز درمانی دولتی و خصوصی در خرید سایر اقلامی که در اداره کل تجهیزات پزشکی imed برای آنها تعیین قیمت صورت نگرفته، باید مطابق آیین نامه مالی و معاملاتی خود و بر مبنای اصل رقابت اقدام به خرید کنند.

بنا به این گزارش ، لینک استعلام سقف قیمت ملزومات پزشکی مصرفی در وب سایت اداره کل تجهیزات پزشکی به نشانی www.imed.ir در دسترس عموم است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 20اردیبهشت 1397 ، کدخبر:   ،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
0
0
با بالا رفتن قیمت دلار این تجهیزات هم خیلی گرون شدن
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین