پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۲۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۰
عضو حزب موتلفه گفت: آمریکا نمی‌تواند به تعهدات خود عمل کند، به همین دلیل در عرصه بین‌المللی چهره‌ای غیرقابل اعتماد دارد.

شعارسال: حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در واکنش به خروج آمریکا از برجام و پیمان‌شکنی‌های مقامات این کشور اظهار کرد: اقدام اخیر آمریکا نشان داد که اصولا پروژه مذاکره و تعامل با این کشور به منظور حل مشکلات کاملا اشتباه و غیرعملی است.

وی افزود: آمریکا نمی‌تواند به هیچ‌کدام از تعهدات خود عمل کند، به همین دلیل در عرصه بین‌المللی چهره‌ای غیرقابل اعتماد دارد.

ترقی تصریح کرد: دولت باید این تجربه را برای سیاست خارجی خود پرهزینه و گران تلقی کند؛ آمریکا قابل اعتماد نیست و ما باید دست بر زانوی خود گذاشته و بدون تکیه بر غرب با استفاده از ظرفیت‌های ملی و داخلی مسیر پیشرفت و توسعه کشور را دنبال کنیم.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: استراتژی آمریکا در دوران برجام و پیش از آن نسبت به جمهوری اسلامی ایران مشخص است و واضح که این کشور می‌خواهد کشور را زمین بزند.

وی ادامه داد: امروز انسجام ملی و اتحاد حول محور مقام معظم رهبری مهمترین اصلی است که باید جدی گرفته شود و ایشان همواره تأکید کرده‌اند که نباید به آمریکا اعتماد کرد.

ترقی تأکید کرد: ما باید با اتحاد خواسته‌های رهبر انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی را دنبال کنیم و اجازه ندهیم که آمریکا بعد از خروج از برجام اهداف پلید خود را عملی کند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: خوشبختانه نامگذاری امسال از سوی رهبر انقلاب کاملا مبتنی بر پیش‌بینی وضعیتی است که از سوی آمریکا صورت گرفت، چرا که معظم‌له با دوراندیشی متوجه بودند که بدعهدی آمریکا سرانجامی ندارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تنها راه مقابله با آثار و تبعات اقتصادی حاصل از تحریم‌ها تکیه بر تولید داخلی و حمایت از کالای ایرانی است تا هم بتوانیم به اقتصاد کشور رونق ببخشیم و هم آثار تحریم‌ها را از بین ببریم، چرا که وقتی نیازی به خارج از مرزها نداشته باشیم، خواب‌های شوم آمریکا برای ایران تعبیر نخواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 21 اردیبهشت 1397، کدخبر: 6527445، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
0
0
ایران همون زمان که برجام امضا شده بود این رویه رو باید دنبال میکرد و این احتمال رو میداد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین