پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۴۱۷
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
فرماندار قصرشیرین با اشاره به احتمال بازگشایی مرز خسروی در اربعین امسال خواستار تسریع در بازسازی و بهسازی هرچه سریعتر بیمارستان این شهرستان شد.
شعار سال: فرماندار قصرشیرین با اشاره به احتمال بازگشایی مرز خسروی در اربعین امسال خواستار تسریع در بازسازی و بهسازی هرچه سریعتر بیمارستان این شهرستان شد.

فرامرز اکبری در جلسه ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده استان که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، با اشاره به احتمال بازگشایی مرز خسروی در اربعین امسال گفت: سال گذشته نیز بحث بازگشایی این مرز مطرح بود و احتمال می‌رود امسال این امر محقق شود و مسیر تردد زوار استان های غربی و شمال غربی به کربلای معلا از مرز خسروی باشد.

وی افزود: در صورت بازگشایی مرز حدود 500 تا 600 زائر از این مرز تردد خواهند کرد و تامین خدمات درمانی آنها نیازمند مساعدت جدی همه مسئولین استان و وزارت بهداشت است.

اکبری با اشاره به آسیب بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان قصرشیرین در زلزله آبان‌ماه سال گذشته گفت: برای خدمات رسانی به زوار اربعین نیازمند تکمیل هرچه سریعتر این بیمارستان هستیم.

فرماندار قصرشیرین یادآور شد: اعتبارات بازسازی این بیمارستان تامین شده اما فرصتی تا اربعین باقی نمانده و نیازمند تسریع کار بازسازی و بهسازی بیمارستان هستیم.

وی افزود: کار بهسازی و نوسازی درمانگاه خسروی هم انجام شده اما تجهیز آن باقی مانده که نیازمند مساعدت مسئولین مربوطه است.

اکبری به کمبود نیروی متخصص در قصرشیرین اشاره کرد و افزود: در حال حاضر متخصص زنان و زایمان، متخصص کودکان و متخصص قلب و عروق در شهرستان نداریم که این تخصص ها به شدت مورد نیاز است.

وی افزود: در صورت بازگشایی مرز خسروی در ایام اربعین نیاز به این تخصص ها تشدید میشود که باید از هم اکنون برای رفع آن اقدام کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 22 اردیبهشت 1397، کدخبر: 97022211635 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین