پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۱۹۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۲
فلسطینی ها، تجمع کرده بودند تا اعتراض خود را به این انتقال اعلام کنند ولی جواب این اعتراض ها، گلوله بود و مدعیان حقوق بشر آمریکایی، به اسرائیلی ها نگفتند که اعتراض، حق مدنی همه انسان هاست.

شعارسال: در تاریخ جهان، افتتاح هیچ سفارتخانه ای با کشتار 58 انسان همراه نبود. این رکورد غیرانسانی اما روز گذشته مشترکاً تعلق گرفت به ترامپ و نتانیاهو.

نتایاهو و نمایندگان ترامپ در حالی در داخل سفارت جدیدالتاسیس آمریکا، انتقال سفارت ایالات متحده از تل آویو به بیت المقدس را جشن گرفته بودند، می خندیدند، به سلامتی هم می نوشیدند، دست افشانی می کردند و از صلح سخن می گفتند که در سرزمین های اشغالی، ارتش اسرائیل در حال تیراندازی به مردم فلسطین بود تا حمام خونی دیگر به راه اندازد.



فلسطینی ها، تجمع کرده بودند تا اعتراض خود را به این انتقال اعلام کنند ولی جواب این اعتراض ها، گلوله بود و مدعیان حقوق بشر آمریکایی، به اسرائیلی ها نگفتند که اعتراض، حق مدنی همه انسان هاست.
آمارها حاکی از آن است که تا این لحظه 56 فلسطینی جان داده و حدود 2700 تن دیگر مجروح شده اند.

اعتراض مدنی حق فلسطینیها نیست!

مقایسه آنچه در روز افتتاح سفارت آمریکا در بیت المقدس در درون و بیرون سفارت رخ داد، به تنهایی برای ابطال ادعاهای حقوق بشری آمریکا کفایت می کند؛ حال بماند پاسخ به این سوال که اگر چنین جنایتی در کشوری غیرهمسو با آمریکا صورت می گرفت، همین ترامپ و همراهانش، تا چه اندازه از نقض حقوق بشر ابراز نگرانی می کردند و خط و نشان می کشیدند و تحریم های حقوق بشری وضع می کردند!
تاریخ، "سفارت خون" را فراموش نخواهد کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت تحلیلی-خبری عصر ایران ، تاریخ انتشار: 25 اردیبهشت 1397، کد خبر: 609330، www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی33
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
روزی میرسد که این ها برای ماندن در فلسطین به پای فلسطینی ها می افتند
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
انشالله که هرچه زودتر با ظهور اربابنا فداه بتونیم بیت المقدس رو پس بگیریم
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین