پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۹۸۱
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
وزیر آموزش‌وپرورش گفت:‌ مبنای برنامه‌های این وزارتخانه در سال ۹۵ سند تحول بنیادین است و در راستای ارتقای کیفیت و توسعه عدالت آموزشی و تربیت دانش‌آموزان تلاش می‌کنیم.

شعارسال: علی اصغر فانی وزیر آموزش‌وپرورش با تبریک سال 95 به تمام فرهنگیان، دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها اظهار داشت: در سال 1395 برنامه‌هایی را در آموزش‌وپرورش تدارک دیده‌ایم که مبتنی بر سند تحول بنیادین است.

وی افزود:‌ سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش راهنمای ما در طول برنامه ششم توسعه خواهد بود و امیدواریم در راستای ارتقای کیفیت آموزشی، توسعه عدالت آموزشی به صورت کمی و کیفی و تربیت دینی، اعتقادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دانش‌آموزان در سال 1395 موفق باشیم.

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: یقیناً رسیدن به این هدف جز با همکاری خانواده‌ها، فرهنگیان و دست‌اندرکاران وزارت آموزش وپرورش و همکاری سایر نهادها به خصوص رسانه‌ها امکان پذیر نخواهد بود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار خبر 04 فروردین 1395، کدمطلب: 1032460،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین