پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۰۱۸
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱
مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه‌ای نسبت به حملات سایبری به سرویس دهنده‌های ایمیل سازمانی در سطح کشور هشدار داد.

شعار سال: مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه‌ای نسبت به حملات سایبری به سرویس دهنده‌های ایمیل سازمانی در سطح کشور هشدار داد.

مرکز ماهر با اعلام گزارشی فوری در خصوص شناسایی حملات سایبری به سرویس دهنده‌های ایمیل سازمانی در کشور هشدار داد.

این مرکز اعلام کرد پیرو گزارش های واصله از سطح کشور، حملات به‌سمت سرویس دهنده‌های ایمیل سازمانی افزایش شدیدی داشته است. این حملات در قالب brute force روی رمز عبور از طریق پروتکل‌های imap و pop۳ و نیز حمله DOS‌ از طریق ارسال دستورات پی‌ در پی imap و pop۳ صورت می‌گیرد.گفتنی است مرکز ماهر توصیه کرده که مدیران سیستم نسبت به بررسی وضعیت امنیتی سرورهای ایمیل خود و اجبار کاربران در انتخاب رمزهای عبور مناسب و پیچیده اقدام کنند.

همچنین لازم است سیاست مسدودسازی حساب کاربری در صورت چندین بار تلاش با رمز عبور موفق (account lockout) فعال باشد.لازم است مدیران سیستم‌های سازمانی، ضمن نظارت بر رویدادنماهای ثبت شده در سرور ایمیل، در صورت مواجهه با اختلالات مشابه موضوع را به اطلاع مرکز ماهر برسانند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه ایران ، تاریخ انتشار ------، کدمطلب: 468207 ، www.iran-newspaper.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین