پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 30
کد خبر: ۱۳۱۱۷۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱
رئیس دانشگاه‌های آزاد استان تهران با اشاره به اعتراض دانشجویان به انتقال ساختمان تهران مرکز گفت: هنوز تصمیمی برای انتقال نگرفته ایم و شاید تا 6 ماه آینده این کار انجام شود.
شعارسال: محمدمهدی تهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد استان تهران  در خصوص اعتراضات دانشجویان تهران مرکز برای انتقال ساختمان این دانشگاه به سوهانک گفت: این مسائل حاشیه‌ای و اعتراضاتی که صورت می‌گیرد منافعی برای افرادی دارد که دانشجویان را از بیرون تحریک می‌کنند.

وی در پاسخ به این که چرا قرار است ساختمان دانشگاه در ایام امتحانات به سوهانک منتقل شود گفت: اصلا قرار نیست ساختمان دانشگاه در این بازه زمانی منتقل شود و شاید این کار شش ماه آینده صورت بگیرد.

تهرانچی یادآور شد: این که گفته می‌شود در ایام امتحانات ساختمان منتقل شود حرف‌هایی است که از خودشان در می‌آورند نه قرار است در ایام امتحانات کسی جابه جا شود و هنوز هم نحوه جابه جا شدن مشخص نشده است.

وی ادامه داد: ما به عنوان مسئولینی که این ساختمان را خریداری کرده ایم هنوز از جزییات آن مطلع نیستیم و نمی‌دانیم دانشجویان این اطلاعات را از کجا می‌آورند.

رئیس دانشگاه آزاد استان تهران اظهار داشت: کمیته کارشناسی در این خصوص تشکیل شده براساس نظر کارشناسی این کار قرار است صورت گیرد، اما زمان آن مشخص نیست.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار: 8خرداد 1397 ، کدخبر:  688138،www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
0
0
این دانشگاه با این که در مرکز تهران واقع نشده نمیدونیم چرا اسم تهران مرکز روش گذاشته شده
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
0
0
چه خوب پس اعتراض های دانشجوها جواب داد هر چند کوتاه مدت ......
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
0
0
چقدر کار خوبی میکنن که در وسط امتحانات دانشجویان رو بلا تکلیف نمی کنند
.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین