پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۱۲۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷
عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون سازمان نظام مهندسی کشاورزی به بخش خصوصی و مستقل تبدیل شد.

شعارسال: علی بختیاری، در خصوص تشریح نشست روز (یکشنبه 6 خرداد ماه) کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی، اظهار داشت: اصلاح قانون تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جمهوری اسلامی ایران در دستور کار کمیسیون کشاورزی قرار داشت که تقریبا به پایان یافت.

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیشتر مباحث مطرح شده در نشست امروز کمیسیون در خصوص این دستور کار بود، گفت: برخی اختیارات به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی داده شد تا بتواند در بخش‌های اقتصادی و جذب و رتبه بندی نیروهای تحصیل کرده در رشته‌های مرتبط لا آب و محیط زیست فعالیت داشته باشد.

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اختیاراتی را که دولت در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی داشت منتفی شد، ادامه داد: بر اساس این اساسنامه در واقع سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی تبدیل به یک بخش خصوصی و مستقل تبدیل شد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه مقرر شد آیین نامه اجرایی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی توسط وزارتخانه‌های نیرو، جهاد کشاورزی و سازمان حفاظت از محیط زیست به هیات دولت ارجاع شود، خاطرنشان کرد: به زودی گزارش کمیسیون در این خصوص به صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارائه شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ انتشار: 6خرداد1397 ، کدخبر: 385901: www.icana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
0
0
امیدواریم این خصوصی سازی بتونه به پیشرفت هرچه بیشتر این سازمان کمک کنه و آینده خوبی رو بشه درباره اون پیش بینی کرد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین