پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 17
کد خبر: ۱۳۱۶۳۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۱
رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: این موضوعات به عنوان فاجعه جامعه مطرح است و هر کسی در مورد آن محافظه کاری و کوتاهی کند، به خود، فرزندان و کشورش ظلم کرده است.

شعارسال:علیرضا محجوب با اظهار تأسف از وقوع حرکت غیراخلاقی در مدرسه‌ای در غرب تهران گفت: متأسفانه چنین موضوعاتی نه تنها در ایران بلکه در همه دنیا دچار تعارفات شده است. در حالی که قانون این موارد را شامل اشد مجازات می‌داند و باید اشد مجازات برای خاطیان اجرا شود.

محجوب با اشاره به مقاوله نامه ممنوعیت و محو بدترین اشکال کار کودک اظهار کرد: در این مقاوله که ما هم به آن ملحق شده‌ایم عنوان شده است که دولت ها موظف هستند اشد مجازات را برای سوءاستفاده جنسی از کودکان اعمال کنند.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس خاطرنشان کرد: این موضوعات به عنوان فاجعه جامعه مطرح است و هر کسی در مورد آن محافظه کاری و کوتاهی کند، به خود، فرزندان و کشورش ظلم کرده است.

به گزارش آنا، رسانه‌ها با انتشار خبری درباره آزار جنسی گروهی از دانش آموزان در مدرسه‌ای در غرب تهران نوشتند: یکی از مسئولان دبیرستان پسرانه مقطع متوسطه اول واقع در یک مجتمع آموزشی غیرانتفاعی در منطقه ۲ تهران، با اذیت و آزار جنسی گروهی از دانش‌آموزان، باعث اعتراض شدید و شکایت پدر و مادر این بچه‌ها شده است. خبرآنلاین به نقل از یکی از اولیای دانش‌آموزان اظهار کرد: پسر من از چند ماه پیش پرخاشگر و به شدت عصبی شده بود و حتی ما تصور می‌کردیم او دچار بیماری شده است. او را پیش پزشک بردیم و روند درمان برای پرخاشگری او ادامه یافت تا اینکه پسرم گفت در مدرسه چه بلایی به سرش آمده است. اینطور که پدر دانش‌آموز یادشده اعلام می‌کند، یکی از مسئولان مدرسه با پخش تصاویر مستجهن از طریق گوشی تلفن همراه، بچه ها را وادار به اعمال غیراخلاقی می‌کرده است.

همچنین تصاویری که پدر و مادر دانش‌آموزان از این مسئول مدرسه ارائه کرده‌اند نشان می‌دهد فرد یادشده دستبند به دست و در حضور پلیس اقرار می‌کند او با پخش تصاویر فیلم‌های مستهجن، بچه‌ها را تحریک به اعمال غیراخلاقی کرده است. اولیای دانش‌آموزان می‌گویند هم‌اکنون بچه‌ها تحت درمان روانشناسی هستند و با وجود اینکه فصل امتحانات آنهاست، از لحاظ روحی و روانی به شدت آسیب دیده‌اند.

اضافه می‌شود رهبر معظم انقلاب در پی این جنایت اندوهبار، به ریاست قوه قضاییه دستور دادند پس از محاکمه، در اسرع وقت حدود الهی در رابطه با متهمان اجرا شود. در دستور رهبر معظم انقلاب خطاب به آیت‌الله آملی لاریجانی آمده است: «خبر جنایت در یکی از مدارس غرب تهران موجب اندوه و تأسف شد. مقتضی است پس از محاکمه سریعاً حدود الهی را در رابطه با محکومین اجرا نمایید


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری  آنا، تاریخ انتشار: 10خرداد 1397 ، کدخبر:  393451،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
0
0
یعنی بازهم قراره محافظه کاری بشه؟ واقعا مردم ایران تا کجا میخوان تحمل داشته باشن؟
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
0
0
این مسئله بسیار مهمی است که باید همه جناح ها دست به دست هم بدند برای حل آن
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
0
0
ما خواهان برخورد نا مشروع با این افراد نیستیم فقط میخواهیم قانون در باره این بی شرفان جامعه اجرا شود
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین