پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۰۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
استاندار سابق کرمان با اشاره به اینکه برای درمان خودم استعفا دادم و برای طی مراحل درمانم یک روز هم زیاد است افزود: آقای فدایی فردی پاکدست است و به اصرار بنده قبول کرد که سرپرستی استانداری را قبول کند.
شعار سال: استاندار سابق کرمان با اشاره به اینکه برای درمان خودم استعفا دادم و برای طی مراحل درمانم یک روز هم زیاد است افزود: آقای فدایی فردی پاکدست است و به اصرار بنده قبول کرد که سرپرستی استانداری را قبول کند.
علیرضا رزم‌حسینی امروز صبح در شورای اداری استان کرمان با ادای احترام به شهدا و خانواده معظم شهیدان اظهارداشت: از دعای خیر خانواده‌های شهدا و حمایت آنها در دوران مسئولیتم سپاسگزارم.

وی با بیان اینکه از مردم کرمان عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم به خوبی به آنها خدمت کنم و طلب حلالیت دارم افزود: از همکارانم، فرمانداران شهرستان‌ها و نمایندگان مردم در مجلس از بابت همکاری و تلاش و همراهی آنها تشکر می‌کنم.

استاندار سابق کرمان با اشاره به اینکه شورای تامین استان کرمان استثنایی بود و از همراهی آنها در تامین امنیت استان سپاسگزاری می‌کنم گفت: از همکاری شوراهای شهر و روستا در همه ادوار و ائمه محترم جمعه در سراسر استان نیز تشکر صمیمانه دارم.

وی با بیان اینکه معین‌های اقتصادی در استان کرمان دستوری حضور نیافتند بیان کرد: از رسانه‌ها تشکر می‌کنم که در تمام جلسات و سفرهای شهرستانی حضور داشته و بدون هیچ چشم‌داشتی همکاری کردند.

رزم‌حسینی با اشاره به اینکه از مدیرانی که باعث تغییر آنها شدم، اگر رنجیده شدند طلب حلالیت دارم عنوان کرد: سهم من به‌عنوان استاندار 30 درصد در تغییرات و انتصابات است.

وی با بیان اینکه دولت انصافا استان کرمان را خوب حمایت کرد و از شخص رئیس جمهور و وزرا که در بعضی مواقع حرف‌های تلخی به آنها زدم تشکر می‌کنم گفت: از مردم استان کرمان عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم به مسئولیت خود ادامه بدهم.

استاندار سابق کرمان با اشاره به اینکه برای درمان خودم استعفا دادم و برای طی مراحل درمانم یک روز هم زیاد است افزود: آقای فدایی فردی پاکدست است و به اصرار بنده قبول کرد که سرپرستی استانداری را قبول کند.

وی با بیان اینکه از همه مدیران تقاضا دارم تا همکاری کنند چرا که این استان از شما و آیندگان شماست عنوان کرد: طرح کشت جامع استان کرمان را با هزینه شخصی خودم ادامه خواهم داد و این را یک تکلیف را بر دوش خود می‌دانم.

رزم‌حسینی با بیان اینکه در موضوع آب و خاک آینده خوبی در کرمان نداریم گفت: این یک وظیفه شرعی است که این کار را در کرمان به سرانجام برسانم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 12 خرداد 1397، کدخبر: 1740777، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
0
0
خب بالاخره فشار های دوستان به نتیجه رسید...امیدوارم تهش خیر باشه حداقل
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
0
مسئولین نباید در زمینه های سخت و مشکل های بزرگ راحتیرا ترجیح دهند و کناره گیری کنند
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین