پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۳۲۱۵۰
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷
رئیس‌کل بیمه مرکزی از تاسیس و فعالیت چهار دفتر وابسته به شرکت‌های بیمه خارجی در ایران خبر داد.

شعار سال: عبدالناصر همتی اعلام کرد: یک شرکت بیمه خارجی دیگر هم برای تاسیس دفتر در ایران درخواستی ارائه داده که بررسی آن در دستور کار قرار دارد. او در عین حال تأکید کرد: البته تاسیس این دفاتر به‌معنای فعالیت در ایران نیست، بلکه بیشتر برای آن است که شرکت‌های بیمه خارجی بتوانند از شرکت‌های بیمه ایرانی کار بگیرند. به گفته او شرکت‌های بیمه اروپایی برای آنکه در ایران فعالیت کنند یا باید در ایران شعبه دایر کنند یا سهام شرکت‌های ایرانی را بخرند. رئیس‌کل بیمه مرکزی تأکید کرد: قبل از روی کار آمدن دونالد ترامپ در آمریکا، شرایط به خوبی در حال پیشرفت بود اما بعد از آن روند همکاری‌ها مقداری کند شد. او افزود: ما حق بیمه برای پوشش‌های اتکایی به طرف‌های اروپایی را به یورو پرداخت می‌کنیم و در زمان بروز خسارت نیز به یورو این خسارت‌ها را دریافت می‌کنیم.

همتی گفت: بیشتر ذخایر ارزی بیمه مرکزی و شرکت‌های بیمه نیز به یوروست؛ با این حال برای پوشش برخی از ریسک‌های موجود در صنایع نیاز به دلار و سایر ارزها داریم که این موضوع باعث می‌شود تا حق بیمه مقداری گران‌تر شود. او با اشاره به اعطای مجوز به چند شرکت ایرانی برای پوشش اتکایی بیمه‌های زندگی گفت: ما پوشش‌های خوبی را از یکی از شرکت‌های بیمه اروپایی در زمینه بیمه‌های زندگی گرفتیم؛ این اجازه برای این داده شد تا شرکت‌های ایرانی با محصولات جدید بیمه گران اروپایی آشنا شده و آموزش‌های لازم را در این زمینه ببینند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه هشمهری، تاریخ انتشار 12 خرداد 97، شماره: 18611


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین