پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۴۴۰۸۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۲
رییس کل بیمه مرکزی با اشاره به سهم پایین صنعت بیمه در اقتصاد کشور گفت: آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های بیمه مرکزی باید به گونه ای تنظیم شود که شرکت های بیمه در اجرا با مشکل مواجه نشوند.
شعارسال: غلامرضا سلیمانی امیری در نخستین دیدار خود با کارکنان این مجموعه گفت: سهم صنعت بیمه در اقتصاد کشور چندان مطلوب نیست و با تعامل بین همکاران و شرکت های بیمه به نقش آفرینی موثرتری در اقتصاد ملی فکر می کنیم.

رییس کل بیمه مرکزی خاطرنشان کرد: از نقطه نظر تخصصی، دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های بیمه مرکزی باید به گونه ای تهیه، تنظیم و ابلاغ شود که شرکت های بیمه برای پذیرش و اجرای آن با مشکل روبرو نشوند.

وی افزود: خوشبختانه در مجموعه بیمه مرکزی همکاران متخصص و مبتکری حضور دارند که می توان برای رشد و تعالی این صنعت و همچنین تولید محصولات و خدمات بیمه ای از دانش و قدرت ابتکار آنان بهره برد.

سلیمانی به موضوع تحریم های ظالمانه علیه ایران اشاره کرد و گفت: بی تردید تحریم های گسترده به زیان صنعت بیمه تمام خواهد شد اما ما می توانیم با تکیه بر دانش فنی و تخصصی و همچنین خلاقیت اهالی صنعت بیمه چتر امنیت و اطمینان را بیش از پیش در کشور گسترش بدهیم.

وی با تاکید بر ضرورت تمرکز بر مقوله آموزشی و به روز رسانی دانش فنی افزود: پدیده آموزش باید مستمر باشد و در این میان باید تمامی ظرفیت های پژوهشکده بیمه را فعال سازی کنیم تا علاوه بر مباحث نظری و پژوهشی در مسیر طراحی محصول و خدمات جدید نیز حرکت کنیم.

رئیس کل بیمه مرکزی افزود: صنعت بیمه وظیفه حفظ آرامش در جامعه و افزایش امنیت اجتماعی را بر عهده دارد و باید در پذیرش ریسک ها به گونه ای عمل کنیم که مردم با احساس امنیت به فعالیت های روزمره خود بپردازند.

سلیمانی بلااستفاده ماندن ظرفیت های تخصصی یک مجموعه مالی و اقتصادی را خطرناک توصیف کرد و اظهارکرد: رعایت اصل شایسته سالاری و بازکردن فضا برای فعالیت جوان های متخصص و پویا از اولویت های ماست و با تحقق این امر شاهد رشد و تعالی صنعت بیمه نیز خواهیم بود.

سلیمانی در پایان به اهمیت توسعه فرهنگ بیمه و به تبع آن افزایش ضریب نفوذ بیمه در جامعه تاکید کرد و از کارکنان بیمه مرکزی خواست با ارائه طرح و برنامه های کاربردی و عملی به مدیران مجموعه کمک کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 4 مرداد 1397 ، کدخبر: 4357671 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
0
0
ا.ف75
این اصلاح هارو اقایون حتما باید بذارن تو این شرایط بحرانی انجام بدن؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
0
0
ا.ف75
خب چه فرقی میکنه اخه؟ چه بحرانی باشه چه نباشه هیچ فرقی برای این وضع مملکت نمیکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین