پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۵۷۶۶۹
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۶
مقابله با جنگ رسانه ای در کنار تلاش برای تبیین و رونمایی از دستاوردهای تمامی بخش های اقتصادی کشور بر عهده روابط عمومی هاست.دکتر سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود به مساله ضرورت کاهش نگرانی مردم و افزایش رفاه اجتماعی اشاره کرد و گفت: تک تک مردم ایران حق دارند برای خودشان زندگی کنند و نه این که همه سال های عمر خود را با نگرانی برای سرنوشت فرزندان خود ادامه بدهند.

شعار سال: دکتر غلامرضا سلیمانی در جمع مدیران روابط عمومی مجموعه وزارت اموراقتصادی و دارایی سخن با اعلام این مطلب افزود: روابط عمومی ها وظیفه دارند با نمایش واقعیت های موجود، عملکرد مدیران اقتصادی را با نگاه مثبت و واقع گرایانه بیان کنند.

رییس کل بیمه مرکزی با تاکید بر این نکته که اقتصاد ایران شکننده و آسیب پذیر نیست، تصریح کرد: مسئولیت تمامی آنچه که مجموعه اقتصادی کشور را تشکیل می دهد با وزارت امور اقتصادی و دارایی نیست و مجموعه روابط عمومی های نهادهای اقتصادی باید مساله تبادل اطلاعات و تعامل در فعالیت ها را جدی تر بگیرند چرا که اطلاع رسانی در حوزه اقتصاد به یکپارچگی نیاز مبرم دارد.

وی افزود: بخش های مختلف اقتصادی کارهای خوبی انجام داده اند و ماموریت های خود را با دقت و حساسیت دنبال می کنند و در این میان روابط عمومی ها وظیفه دارند با انعکاس دستاوردهای آنان مردم را از واقعیت های اقتصادی کشور باخبر کنند.

رییس شورای عالی بیمه با ابراز خرسندی از حضور در جمع مدیران روابط عمومی مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی به درهم تنیدگی فعالیت های اقتصادی و ضرورت هماهنگی بیشتر بین روابط عمومی دستگاه های اقتصادی اشاره کرد و گفت: اطلاع رسانی در رسانه های گروهی یک ضرورت است اما این امر کافی نیست و ما باید اخبار و اطلاعات شفاف را بی واسطه با همه آحاد جامعه مطرح کنیم.

دکتر سلیمانی نوسانات روانی ارز را با آنچه که در واقعیت بازار جریان دارد متفاوت ارزیابی کرد و گفت: معیار ارزی ما معاملات محدود ارزی در بازار نیست بلکه آنچه که در سامانه های رسمی و مبادلات کلان اقتصادی ثبت می شود معیار است.

دکتر سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود به مساله ضرورت کاهش نگرانی مردم و افزایش رفاه اجتماعی اشاره کرد و گفت: تک تک مردم ایران حق دارند برای خودشان زندگی کنند و نه این که همه سال های عمر خود را با نگرانی برای سرنوشت فرزندان خود ادامه بدهند.

سلیمانی مهم ترین نگرانی از بازنشستگی را مسائل مالی عنوان کرد و گفت: بیمه های زندگی می توانند این نگرانی بزرگ جامعه بازنشستگان را برطرف کنند که این امر به افزایش سطح رفاه و نشاط اجتماعی منتهی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه بسیاری از مردم کشور ما از ظرفیت های متنوع صنعت بیمه اطلاع چندانی ندارند و ما وظیفه داریم این نگاه را اصلاح کنیم تا چتر امنیت اقتصادی و اجتماعی در کشور گسترده تر شود.

رییس کل بیمه مرکزی از برنامه بیمه مرکزی در حوزه توسعه بیمه های خُرد خبر داد و گفت: در کنار توسعه بیمه های زندگی باید موضوع بیمه های خرد را هم جدی بگیریم که خوشبختانه مطالعات خوبی در این حوزه انجام شده و به زودی طرح نهایی آن در شورای عالی بیمه مطرح خواهد شد.

وی ایجاد اشتغال، افزایش حجم سرمایه گذاری مردم در حوزه صنعت بیمه را از دستاوردهای اجرای این طرح برشمرد و گفت: در حال حاضر بخش اعظم دارایی های مردم فاقد بیمه نامه است و در صورت اجرای طرح همگانی سازی بیمه های خرد، اهمیت صنعت بیمه بیش از پیش در جامعه مشخص خواهد شد.

گفتنی است هجدهمین جلسه شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی مجموعه های اقتصادی کشور به میزبانی بیمه مرکزی در محل برج بیمه برگزار شد و در آغاز این نشست گزارشی از عملکرد این شورا توسط "سیدمالک حسینی" مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی ارائه شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری ریال نیوز تاریخ انتشار 26شهریور 97، کدمطلب: 18035، www.rialnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین