پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۷۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه عده‌ای قصد سنگ‌اندازی مقابل دولت را دارند، گفت: مردم نشان داده‌اند اگر با آن‌ها شفاف و صادقانه برخورد شود اعتمادشان بیشتر خواهد بود.
شعارسال:یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه عده‌ای قصد سنگ‌اندازی مقابل دولت را دارند، گفت: مردم نشان داده‌اند اگر با آن‌ها شفاف و صادقانه برخورد شود اعتمادشان بیشتر خواهد بود.

مرتضی مبلغ در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که رئیس‌جمهور در برخی از سخنرانی‌های خود از دست‌های پشت پرده سخن می‌گوید چقدر ضرورت دارد ایشان از این اتاق فکرهای پشت پرده صبحت کند،‌ عنوان کرد: معتقدم علت عمده این که آقای رئیس جمهور تاکنون به این امور اشاره نکرده‌اند و یا بسیار کم پرداخته‌اند به دلیل سیاست خاص ایشان است، او می‌خواهد آرامش در جامعه بر قرار شود و چالش‌های کمتری وجود داشته باشد.

وی تاکید کرد: باتوجه به این که عده‌ای قصد سنگ‌اندازی دارند و می‌خواهند که دولت با مشکل مواجه شود اعتقاد دارم آقای رئیس جمهور باید بیان کنند،‌ بعد از جریاناتی که در کشور اتفاق افتاد جامعه این انتظار دارد مشخص شود این افراد چه کسانی هستند؟

این فعال اصلاح طلب خاطر‌نشان کرد: مردم نشان داده‌اند اگر با آن‌ها شفاف و صادقانه برخورد شود اعتمادشان بیشتر خواهد بود، پس آقای رئیس‌جمهور باید در یکسری از مواردی که حساس و مهم است و به سرنوشت جامعه باز می‌گردد مطالب را بیان کنند و بگویند.

معاون سیاسی وزارت کشور در دولت اصلاحات در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که انتقادات به دولت درخصوص پیگیری‌ها وعده‌های انتخاباتی زیاد است،‌ رئیس‌جمهور چه باید انجام دهد گفت: به کرات گفته شده وعده‌هایی که آقای رئیس جمهور داده‌اند با یک کابینه و مدیران توانمند می‌تواند اتفاق بیفتد.

وی تاکید کرد: با مدیران منفعل و ساکت نمی‌توان خواست‌ها و مطالبات مردم را به سر منزل مقصود رساند آن هم در شرایطی که بسیاری از تندورها انتقادات بی شماری را به دولت دارند پس باید در این زمینه تجدیدنظرهایی صورت بگیرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبر آنلاین، تاریخ انتشار 15 خرداد97، کد خبر: 781677،www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
0
0
دولت هر مشکلی را دارد خیلی راحت با مردم بیان کند تا این عناصر افراطی نتوانند در مسیر کار های دولت سنگ اندازی کنند
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
0
0
همه کابینه دکتر روحانی بیکار نیست خیلی از وزارتخونه ها واقعا دارن خوب کار میکنن
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین