پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۰۷۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اعطای مجوز شکار به دو آمریکایی گفت: حتما در مجلس طرح سئوال از رئیس جمهور خواهم داشت و از این مسئله به سادگی در مجلس شورای اسلامی عبور نخواهیم کرد.
شعارسال:نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اعطای مجوز شکار به دو آمریکایی گفت: حتما در مجلس طرح سئوال از رئیس جمهور خواهم داشت و از این مسئله به سادگی در مجلس شورای اسلامی عبور نخواهیم کرد.

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر  اظهار داشت: مطلع شدیم که در محیط‌های غرق شده استان خراسان رضوی و یا محیط‌های غرق شده کل کشور اتفاقاتی در حال شکل‌گیری است که این اتفاقات با هماهنگی مسئولان محیط زیست است. برای مثال در منطقه حفاظت شده نیشابور دو قوچ این منطقه توسط چند شکارچی غیرایرانی شکار شده است.

محیط زیست که طبق قانون تاسیس وظایف مشخصی مثل حفاظت و مقابله با بحران‌های محیط زیستی و مراقبت از منابع است این مجوزها را به صورت متمرکز اعطا می‌کند و از استان‌ها مجوزهایی از تهران برای شکار کردن اخذ می‌شود.

پژمانفر گفت: این رفتار قجری با منابع ملی برای دستیابی به پول قابل دفاع نیست و این مسئله را پیگیری می‌کنیم و باید جلوی این اتفاق گرفته شود و کسانی که مسبب این مسئله هستند باید با آنها برخورد شود تا جلوی تخریب منابع محیط زیستی گرفته شود. اینکه دو آمریکایی 10 هزار دلار پول داده‌اند قوچ شکار کنند قابل قبول نیست.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: باید کمپینی از سوی مردم راه‌اندازی شود و نه به این رفتار محیط زیست صورت بگیرد و این نه به رفتار باید از سوی مردم صورت بگیرد.

پژمانفر افزود: حتما در مجلس طرح سئوال از رئیس جمهور خواهم داشت و از این مسئله به سادگی در مجلس شورای اسلامی عبور نخواهیم کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت الف، تاریخ انتشار17خرداد97، کدخبر: 3970317138، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
0
0
حالا آمریکایی ها هم شدند از ما بهترون؟
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
0
0
بسیار کار ناپسند و ضد ایرانیانه ای بود
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین