پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۱۱۴
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
معاون امور عمرانی استانداری لرستان گفت: زیرگذر بهارستان در موعد مقرر افتتاح می‌شود.

شعار سال: احمد مرادپور شامگاه چهارشنبه همراه با شهردار خرم‌آباد از برخی پروژه‌های عمرانی شهر خرم‌آباد بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت این پروژه‌ها قرار گرفت.

معاون عمرانی استاندار در جلسه‌ای که به‌منظور بررسی این پروژه‌ها برگزار شد، تأکید کرد: موانع و مشکلات پروژه‌های عمرانی شهر خرم‌آباد باید برطرف شوند تا در اسرع وقت شاهد افتتاح آن‌ها باشیم.

وی در ارتباط با آخرین وضعیت پروژه زیرگذر بهارستان نیز اظهار داشت: خوشبختانه در حال حاضر مشکلی خاصی در این پروژه وجود ندارد و با ادامه روند فعلی این قول را به همشهریان خواهیم داد که زیرگذر بهارستان در زمانی که وعده داده شده به بهره‌برداری برسد.

معاون عمرانی استاندار لرستان اظهار داشت: توانمند سازی مناطق حاشیه نشین و بافت‌های فرسوده بسیار حائز اهمیت بوده و نیازمند توجه ویژه است.

وی افزود: با توجه به برنامه دولت برای توانمند سازی بافت‌های فرسوده، دستگاه‌ها و مسوولان استانی نیز باید در این راستا گام‌های لازم را بردارند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 17 خرداد 97، کد مطلب: 13970317000026، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین