پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۲۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹
مدیر عامل نمایشگاه بین المللی تبریز معتقد است در روز جهانی صنعت نمایشگاهی باید به دغدغه‌های این صنعت پرداخت.

شعار سال: حبیب ماهوتی، مدیر عامل نمایشگاه بین المللی تبریز درباره روز جهانی صنعت نمایشگاهی گفت: چند روزی بیشتر به جشن ملی ایران به مناسبت روز جهانی صنعت نمایشگاهی باقی نمانده است. روزی که ایده برپایی آن از سوی ایرانیان پیشنهاد شده و به همین دلیل باید آن را به گونه‌ای متمایز از سایر کشورهای جهان برگزار کنیم.

ماهوتی در بخش دیگری از سخنان خود به دغدغه‌های این صنعت اشاره کرد و افزود: متاسفانه این صنعت هنوز از سوی دولت به عنوان یک صنعت شناخته نمی‌شود، با این حال ما باید به آن ارج بنهیم. چرا که این روز روز ماست و حتی فراتر از آن روز تولد صنعت نمایشگاهی به شمار می‌اید. به همین دلیل هم باید فارغ از هرچه که هستیم به عنوان خانواده صنعت نمایشگاهی کنار هم جمع شویم و مشکلاتمان را مرور کنیم.

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی تبریز در پایان سخنان خود به وضعیت نمایشگاه تبریز اشاره کرد و گفت: سایت تبریز به عنوان بزرگترین سایت ایران شناخته می‌شود و در آن تمام رویدادها را تا چشم انداز ۱۴۰۵ شمسی برنامه‌ریزی کرده‌ایم. بر ای سال جاری نیز در برنامه‌های این مجموعه نمایشگاهی ۶۶ نمایشگاه را برنامه‌ریزی کرده‌ایم. با این حال به دلیل هم‌زمان شدن برنامه‌های نمایشگاه تبریز و موضوع تبریز ۲۰۱۸ انتظار داریم میزبان جشن‌ها و نمایشگاه‌های گردشگری بیشتری باشیم و تا پایان سال مجموع نمایشگاه‌های این سایت را به ۷۰ نمایشگاه برسانیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری گسترش، تاریخ 17 خرداد 97، کد مطلب: 33186: www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
0
0
در این روز بهتر است نیم نگاهی هم به صنعت های خوابیده در ایران داشته باشیم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین