پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۳۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: هشت هزار و ۳۵۸ نفر از جمعیت استان که ۸۵ درصد جامعه بیکاران را شامل می‌شود فاقد مهارت لازم برای کسب‌وکار هستند.

شعار سال: رضا نقی زاده با تشریح عملکرد کاریابی‌های آذربایجان غربی در طول چند سال اخیر اظهارداشت: جمع کل جویندگان کار مرد و زن در سال 1395 بالغ‌بر نه نه هزار و 873 نفر در استان بوده که از این تعداد پنج هزار و 855 نفر زن و چهار هزار و18 نفر مرد بودند که به ترتیب 59 و 41 درصد از آمار جویندگان کار در استان را تشکیل می‌دهند.

وی گفت: در این آمار به سه ویژگی خاص از جمله تعداد زن و مرد، میزان تحصیلات و درصد مهارت مرتبط با کار مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: یک هزار و 455 نفر از زنان استان، دیپلم و زیر دیپلم و سه هزار761 نفر از مردان نیز داری شرایط دیپلم و یا زیر دیپلم هستند که به ترتیب با 36 و 64 درصد روبرو هستیم که 5 هزار و 216 نفر از کل جمعیت بیکاران استان را شامل می‌شوند و جایگاه 53 درصدی را در جدول به‌دست آورده‌اند.

نقی زاده تصریح کرد: دو هزار و 563 نفر از زنان و دو هزار و 94 نفر از مردان بیکار در آذربایجان غربی دارای تحصیلات دانشگاهی با درصد 64 و 36درصد در جدول جای می‌گیرند که در کل می‌توان این نتیجه را گرفت که چهار هزار و 657 نفر از جمعیت بیکار استان ما دارای تحصیلات دانشگاهی هستند اما مهارت لازم را برای انجام کار در جامعه ندارند.

وی با اشاره به اهمیت مهارت برای انجام کار در جامعه کنونی خاطرنشان کرد: 653 نفر و 862 نفر از زنان و مردان جامعه دارای مهارت برای انجام کارهای تخصصی در جامعه را دارا بوده‌اند که در کل یک هزار و 515 نفر از کل جمعیت بیکاران استان را تشکیل می‌دهند و می‌توان گفت 15 درصد جمعیت بیکاران استان دارای مهارت هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: 3 هزار و 365 نفر از زنان بیکار استان و چهارهزار و 993 نفر از مردان بیکار استان با 84 و 85 درصد، فاقد مهارت‌های لازم و تخصصی کسب و کار هستند که هشت هزار 358 نفر از جمعیت بیکاران استان را تشکیل می‌دهند.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 18 خرداد 97، کد مطلب: 1743901، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
0
0
خب این یعنی ضعف شدید اموزشی واقعا!
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
0
0
خوب باید با مراکز فنی و حرفه ای به جنگ غول بزرگ بی کاری بریم وگرنه راهی برای رشد کشور نمی مونه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین