پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۱۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱
جلسه شورایعالی خانه موسیقی با حضوررئیس شورا فرهاد فخرالدینی، حسن ریاحی، داوود گنجه‌ای، محمد سریر، هوشنگ کامکار، داریوش پیرنیاکان از اعضای شورای عالی و حمیدرضا نوربخش به‌منظور بررسی مسائل مختلف مرتبط با نهاد خانه موسیقی و با پیشنهادی مشخص برای اصلاح اساسنامه تشکیل شد.

شعار سال: جلسه شورایعالی خانه موسیقی با حضوررئیس شورا فرهاد فخرالدینی، حسن ریاحی، داوود گنجه‌ای، محمد سریر، هوشنگ کامکار، داریوش پیرنیاکان از اعضای شورای عالی و حمیدرضا نوربخش (مدیرعامل خانه) به‌منظور بررسی مسائل مختلف مرتبط با نهاد خانه موسیقی و با پیشنهادی مشخص برای اصلاح اساسنامه تشکیل شد. شورای عالی خانه موسیقی در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل و موضوعات مطرح شده، پیشنهاد کرد در نخستین مجمع عمومی فوق‌العاده خانه موسیقی اساسنامه خانه موسیقی بازبینی شده و بندهایی از اساسنامه اصلاح گردد. درواقع‌ بندی به اساسنامه خانه اضافه شود که طبق آن اعضای هیأت مدیره نمی‌توانند بیش از دو دوره متوالی عضو این هیأت شوند ولی پس از یک دوره فترت، نامزدی مجدد آن ها برای عضویت در این هیأت مدیره بلامانع باشد.

تخصیص 10 میلیارد تومان به توسعه کتابفروشی‌ها

مشاور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره اعطای وام کم‌بهره به ناشران و کتابفروشان و اهالی قلم خبرداد و گفت: حدود 10 میلیارد تومان از این اعتبار در حوزه توسعه کتابفروشی‌ها و تقویت ویترین کتاب صرف شده و 2 میلیارد هم در حوزه اهل قلم هزینه شده است. به‌گفته همایون امیرزاده«سال گذشته تفاهمنامه با بانک شهر منعقد شد تا بر اساس آن ناشران و کتابفروشان از وامی با سود نه درصد بهره‌مند شوند

معرفی دبیر جشنواره تئاتر خیابانی مریوان

با حکم شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی جلال قلعه شاخانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان به‌عنوان دبیر سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان معرفی شد.سیزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان ۱۰ تا ۱۴ شهریور ماه ۱۳۹۷ در شهر مریوان برگزار می‌شود.

نکوداشت زادروز هنرمندان متولد بهار

آیین نکوداشت زادروز هنرمندان پیشکسوت موسیقی متولد بهار ساعت ۱۸ روز پنجشنبه ۳۱ خرداد در خانه موزه دکتر معین و استاد امیرجاهد برگزار می‌شود. این مراسم با همکاری خانه موسیقی ایران و خانه موزه دکتر معین و استاد امیر جاهد در فضای خانه تاریخی این موزه میزبان علاقه مندان خواهد بود.

عذرخواهی دو پهلوی تهیه‌کننده «دورهمی»

مصطفی احمدی تهیه‌کننده «دورهمی» از پخش شدن قسمتی از این برنامه در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای عذرخواهی کرد.تهیه‌کننده برنامه «دورهمی» محافظت از سرمایه‌های معنوی سازمان صداوسیما را از وظایف برنامه‌سازان رسانه ملی دانست و گفت: هر رسانه‌ای برای خود ضوابط مشخصی دارد اما همگی بر حفظ سرمایه‌های تولید شده خود تأکید و حساسیت ویژه دارند و برنامه سازان خود را امانتداران آن رسانه می‌دانند.

حضور فیلم‌های ایرانی در جشنواره شانگهای

بیست و یکمین جشنواره فیلم شانگهای از ۲۶ خرداد تا چهار تیر/۱۶ تا ۲۵ ژوئن در کشور چین برگزار می‌شود و آثار سیزده سینماگر ایرانی در بخش‌های مختلف جشنواره به نمایش در می‌آیند.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از سایت روزنامه ایران، تاریخ انتشار 21 خرداد 97، کد مطلب: 470112، www.iran-newspaper.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
0
0
امیدواریم اسانامه جدید در جهت بهبود اوضاع کشور گ
ام بردارد
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین