پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۳
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵
استاندار کرمان گفت: با همکاري کارشناسان و مشاوران در ستاد اقتصاد مقاومتي استان، سند تشکيل نهاد اقتصادي استان تهيه مي‌شود.
شعارسال: عليرضا رزم حسيني در همايش چشم انداز توسعه استان کرمان و ضرورت پياده سازي اقتصاد مقاومتي در سالن شهيد مرتضوي استانداري افزود: شاخص‌هاي اختيارات و امتيازات ويژه و الزامات حقوقي مرتبط با اقتصاد مقاومتي از ويژگي‌هاي نهاد اقتصادي استان است.

وي گفت: نهاد اقتصادي استان فقط در حوزه اقتصاد مقاومتي فعاليت خواهد کرد و هدف آن افزايش رشد اقتصادي، ساماندهي درآمدهاي مالياتي و استاني و فراهم سازي فرصت‌هاي سرمايه گذاري براي اجراست.

وي اظهار کرد: پس از ابلاغ سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي از سوي رهبر معظم انقلاب و رئيس جمهوري جلسات متعددي با مديران و کارشناسان در خصوص راهکارهاي اقتصاد مقاومتي برگزار شد و استان کرمان آمادگي خود را براي اجراي پايلوت اقتصاد مقاومتي در کشور اعلام کرده است.

استاندار کرمان با اشاره به طرح تأسيس صندوق توسعه اقتصاد محلي افزود: اين طرح در چارچوب اقتصاد مقاومتي به منظور جذب سپرده‌ها و پول‌هاي سرگردان در حوزه اقتصاد استان با ضمانت بانک‌ها اجرا مي‌شود.

وي تاکيد کرد: اتاق بازرگاني و بخش خصوصي بايد با اين طرح همراهي و همپوشاني داشته باشند تا در استان کرمان حداکثر بهره گيري از فضاي بوجود آمده و سياست‌هاي هوشمندانه ابلاغ شده در جهت توسعه استان را داشته باشيم.

رزم حسيني با اشاره به اجراي طرح مثلث توسعه اقتصادي در استان کرمان گفت: اين طرح ثمرات مختلفي داشت و بين دستگاه‌هاي مختلف استان وحدت رويه، هماهنگي و تکريم سرمايه گذاران بوجود آمد.

وي به فرصت‌ها و موانع طرح مثلث توسعه اقتصادي اشاره کرد و گفت: مثلث توسعه اقتصادي امکان شناسايي فرصت‌هاي سرمايه گذاري و موانع اجراي اين طرح را شناسايي کرد.

استاندار کرمان افزود: در طرح مثلث توسعه اقتصادي متناسب نبودن اختيارات با مسووليت‌ها در سطح مديران شناسايي شد و خوشبختانه مصوبات اجرايي آن توسط هيات دولت تصويب و براي اجرا به دستگاه‌هاي دولتي استان ابلاغ شد.

وي با اشاره به احصاي قوانين مزاحم پيشرفت و توسعه استان گفت: اين قوانين تجميع و تدوين شد و با ارائه آن به هيات وزيران استان کرمان در اين اقدام پيشگام بود.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت خبرگزاری موج، تاریخ انتشار: 18 مهر 1394 ، كدمطلب: - ، www.mojnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین