پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۶۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۰
نتایج مطالعات محققان دانشگاهی در غرب بیانگر افزایش آمار تجاوز و بارداری‌های ناخواسته دختربچه‌ها پس از آموزش‌های جنسی در مدارس است.
شعارسال: مطالعات دانشگاهی گوناگون در غرب در زمینه انجام آموزش‌های جنسی به کودکان در مدارس بیانگر این است که این آموزش‌ها نه تنها آمار جرم و جنایت و تجاوز به کودکان و نوجوانان را کاهش نداده است بلکه بر بیشتر شدن آن هم افزوده است.

در این زمینه جیل کربی متخصص امور خانواده در نتیجه تحقیقات خود عنوان می‌کند مابا آموزش‌های جنسی در مدارس‌ تجاوز و بارداری ناخواسته را افزایش دادیم چرا که تحقیقات نشان می‌دهد شما هر چه بیشتر درباره امور جنسی با نوجوانان حرف بزنید، آنها روابط جنسی بیشتری خواهند داشت و نتیجه کار، بارداری‌های ناخواسته دختر بچه‌ها و تجاوز جنسی به نوجوانان و کودکان است.

وی می‌افزاید: اگر آموزش‌های جنسی به کودکان را در سنینی هر چه پایین‌تر شروع کنید پیامد اجتناب‌ناپذیری که در پی می‌آید این خواهد بود که آنها از سنینی هر چه پایین‌تر دست به کار خواهند شد و برای تجربه کردن این روابط تلاش خواهند کرد.

دیوید پتون از مدرسه بازرگانی دانشگاه ناتینگهام و لیام رایت از دانشگاه شفیلید دریافته‌اند در مناطقی که شوراها بودجه خود را برای برنامه‌های آموزش امور جنسی کم کرده‌اند و سطح این آموزش‌ها پایین آمده و یا متوقف شده است بارداری نوجوانان عملا کاهش یافته است.

در سال 2004 گزارشی از سوی تراست آموزش خانوادگی یک اندیشکده مستقل که اثرات فروپاشی خانواده را مورد مطالعه قرار داده نشان داد در مناطقی که بیشترین پروژه‌های مرتبط با آموزش جنسی نوجوانان در آنها اجرا می‌شد بارداری در میان نوجوانان در حال افزایش بود.

آنها این خط را دنبال می‌کنند که ما هر چه بیشتر در مورد مسائل جنسی به کودکان بگوییم کودکان ایمن‌تر خواهند بود ولی ما کوهی از شواهد در دست داریم که عکس این وضعیت را نشان می‌دهند، به خصوص برای دختران جوان آسیب‌پذیری که در روچدل مورد تجاوز قرار گرفتند.

این جدیدترین یافته که مطالعات متعددی بر آن مهر تایید می‌زنند باید برای همه کسانی که با چسبیدن به ایده‌های منسوخ و زیانبار در در حفاظت از جوانان و نوجوانان کشور قصور کرده‌اند زنگ هشداری برای بیدار شدن باشد. سال 1395 ایران با پذیرفتن سند 2030 یونسکو تضمین داد که آموزش‌های جنسی تعریف شده در این سند را در ایران اجرا کند که با دستور قاطع رهبر انقلاب مبنی بر ابطال آن ظاهرا لغو شد. اما گزارشات واصله از مدارس و مهدکودک‌های سراسر کشور خبر از اجرای مخفیانه این سند دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار: 24 خرداد 1397 ، کدخبر: 691077 ، www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
0
واقعا ?ینی کنجکاو میشن و میرن دنبالش؟؟؟


س ی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین