پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۷۳۵
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام تاکید کرد: اگر فضای بانشاطی را در مراکز علمی و تحقیقاتی داشته باشیم، جامعه نیز به تبع آن شرایط بهتری پیدا خواهد کرد.
شعار سال: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام تاکید کرد: اگر فضای بانشاطی را در مراکز علمی و تحقیقاتی داشته باشیم، جامعه نیز به تبع آن شرایط بهتری پیدا خواهد کرد.

محمد نوذری روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه روسای دانشگاه علمی کاربردی ایلام اظهار کرد: دانشگاه و دانشجو همواره در دوره های مختلف انقلاب پیشتار حرکت های اصلاح گرایانه و انقلابی بوده و توانسته اند با بصیرت و هوشیاری خود در برابر دشمنان در مسیر حرکت رو به جلو انقلاب تاثیر گذار باشند.

وی ادامه داد: امروز نیز با توجه به شرایط حساس کشور باید این قشر با احساس مسئولیت بیشتر در مسیر اهداف تعیین شده با صلابت قدم بردارد.

معاون استانداری ایلام گفت: بدون شک در سایه تلاش و مجاهدت قشر دانشگاهی بسیاری از نیازهای کشور مرتفع و از وابستگی به خارج راه خواهیم یافت.

نوذری تاکید کرد: دولت نیز با درک این موضوع حداکثر حایت های مادی و معنوی را برای اعلای حرکت های دانشجویی به منظور بالندگی علمی کشور در پیش گرفته است.

نوذری افزود: دانشگاه ها مجموعه ای از افکار سیاسی مورد قبول نظام است و در دانشگاه ها باید دانشجویان بتوانند حرف خود را بزنند و نقد کنند اما نقد نیز چارچوب و معیار دارد که باید رعایت شود.

وی با اشاره به تهدیدات پیش روی انقلاب و بویزه آمریکایی ها و صهیونیست ها اضافه کرد: اینکه اکنون ترامپ از ائتلاف جهانی علیه ایران صحبت نمی کند و تکیه او تنها بر دوستان معدودش است نشان می دهد رهبری، رئیس جمهوری و تیم دیپلماسی کشور خوب عمل کرده و موفق شده است بین آمریکا و اروپا شکاف ایجاد کند.

در این آیین، اسفندیار محمدی به عنوان رئیس دانشگاه علمی کاربردی ایلام معرفی شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 30 خرداد 1397، کدخبر: 4326023 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین