پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۲۳۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام گفت: عدم جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی در ایلام پذیرفتنی نیست.

شعارسال: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام گفت: عدم جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی در ایلام پذیرفتنی نیست.

ایوب درویشی امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام اظهار داشت: فعال کردن و پیگیری جدی سرمایه گذاری داخلی و خارجی مهم ترین وظیفه مدیریت جدید اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام است و در این راه باید از توان و ظرفیت تمامی دستگاه ها بهره گرفته شود.

وی اظهار کرد: بن بست بودن این استان در حالیکه با خارج از کشور و کشور مهمی مانند عراق ارتباط داریم هیچ معنایی ندارد و نمی تواند بهانه ای برای عدم انجام کار در زمینه جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی باشد.

وی با بیان اینکه اگر به هر دلیلی کارها و برنامه های مربوط به توسعه استان انجام نشود باید مدیران پاسخگو باشند، گفت: دلایل موجهی برای عدم جذب سرمایه های داخلی و خارجی در استان وجود ندارد و اینکه بن بست بودن استان را بهانه کنیم به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام همچنین افزود: نبود ذیحساب زن در استان یک ضعف است در حالیکه زنان توانمندی بهتری در زمینه نظم مالی و پاکدستی متناسب ذیحسابی دارند.

وی ابراز امیدواری کرد: زمینه حضور و فعالیت بانوان ذیحساب درایلام فراهم شود و از توان و دانش آنان دراین حوزه بیشتر استفاده شود.

در این نشست علی سایه میری نماینده وزیر و مدیر کل سابق اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام عملکرد اداره کل امور اقتصادی و دارایی را در طول ۳ سال فعالیت خود را تشریح و قدرت فیض اللهی نیز برنامه خود را در مدت تصدی پست مدیریت اداره کل امور اقتصادی و دارایی بیان کرد.

در این آئین قدرت فیض اللهی به عنوان مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی استان ایلام معرفی و از خدمات علی سایه میری مدیرکل سابق تجلیل شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 28 فروردین 1397، کدخبر: 4273598، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
0
0
عدم نگاه به تولید و صنعت و درون زایی در استان هم غیر قابل تحمل است
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین