پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۶۰۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۲
سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس از بررسی چالش‌های موجود در بخش کشاورزی و تولید محصولات کشاورزی و صادرات آن در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

شعارسال: نورمحمد تربتی‌نژاد ضمن تشریح جلسه کمیسیون کشاورزی بیان کرد: امروز اولین جلسه اجلاسیه سوم کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی با هیئت رئیسه جدید به همراه حضور رئیس مجلس شورای اسلامی دکتر لاریجانی برگزار شد. در این جلسه چالش‌های مختلفی که در حوزه کشاورزی که یکی از محورهای اقتصادی کشور است هم در بعد مجلس و هم در حوزه نظارت و اجرایی و قضایی مورد بحث و تبادل نطر قرار گرفت و اعضای کمیسیون مشکلات موجود در این حوزه را مطرح کردند.

نماینده مردم گرگان در مجلس ادامه داد: مهم‌ترین چالش‌هایی که از سوی نمایندگان مطرح شد این بود که ما در بخش تولید بعد از انقلاب تا حد امکان خوب جلو رفته ایم اما در زمینه توجه به کشاورزی و کیفیت تولید و صادرات تولید مشکلاتی داریم.

وی افزود: در ادامه مطرح شد اگر سازمانی تحت عنوان سازمان عمران روستایی شکل بگیرد می توان به صورت تخصصی‌تر به امور کشاورزی و تولید پرداخت. از سوی دیگر پیشنهاد دیگری که مطرح شد تشکیل وزارت آب و منابع طبیعی و محیط زیست بود که اگر تشکیل شود می توان تخصصی‌تر به مشکلات این حوزه پرداخت.

وی تصریح کرد: در نهایت دکتر لاریجانی رهنمودهایی را مطرح کردند از جمله اینکه کمیسیون در سال سوم با اراده و اولویت‌بندی مسائل مهم این حوزه را حل کند و در جهت تولید و صادرات و کیفیت محصولات گام بردارد.

وی در پایان گفت: در حقیقت هدف جلسه این بود در سال سوم کمیسیون بتواند کارایی خود را افزایش دهد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اگروفودنیوز، تاریخ انتشار:30خرداد1397، کدخبر: - : www.agrofoodnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
0
0
مهم ترین چالش پیش رو به نظر من مسئله ی آب است
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین