پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۶۳۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
مدیرکل سازمان بازرسی آذربایجان غربی گفت: به‌زودی این سازمان به نحوه هزینه کرد اعتبارات احیا دریاچه ارومیه که عمدتاً توسط ۶ دستگاه هزینه می‌شود ورود کرده و به جزئیات آن رسیدگی می‌کند.
شعار سال: مدیرکل سازمان بازرسی آذربایجان غربی گفت: به‌زودی این سازمان به نحوه هزینه کرد اعتبارات احیا دریاچه ارومیه که عمدتاً توسط ۶ دستگاه هزینه می‌شود ورود کرده و به جزئیات آن رسیدگی می‌کند.

جاوید پاشایی با اشاره به اهمیت حل بحران دریاچه ارومیه اظهار داشت:  این پارک ملی هم اینک حدود 2 میلیارد و 300 میلیون متر مکعب آب دارد اما احیایان نیازمند چندین برابر این رقم آب است.

وی گفت: دولت بتا راه اندازی ستاد احیاء دریاچه ارومیه سلسله اقداماتی برای حل این بحران شروع کرده است اما هنوز دریاچه ارومیه حال و روز رضایت بخشی ندارد اگر امسال به نسبت سال گذشته تراز عمومی دریاچه ارومیه تغییر چندانی نیافته و جای امیدواری وجود دارد.

مدیرکل سازمان بازرسی آذربایجان غربی افزود: دولت در سال 96 در ابتدا برای احیا دریاچه ارومیه 2 هزار و 226 میلیارد تومان اعتبار مصوب کرده بود اما تا کنون حدود 450 میلیارد تومان از آن تخصیص پیدا کرده و هزینه شده است.

وی تصریح کرد: دولت برای سال 97 نیز اعتباری افزون بر یک هزار و 121 میلیارد تومان به تصویب رسانده و به تازگی 300 میلیارد تومان از آن دستور تخصیص دریافت کرده است.

مدیرکل سازمان بازرسی آذربایجان غربی گفت: با هدف صیانت از بیت المال و نظارت دقیق بر هزینه کرد اعتبارات دولتی، به‌زودی این سازمان به نحوه هزینه کرد اعتبارات احیا دریاچه ارومیه که عمدتاً توسط 6 دستگاه هزینه می‌شود ورود کرده و به جزئیات آن رسیدگی می‌کند.

وی تصریح کرد: سازمان بازرسی با نظارت دقیق بر چگونگی هزینه کرد اعتبارات دریاچه ارومیه نخواهد گذاشت انحرافی در اجرای قوانین اتفاق بیافتد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 2 تیر 1397، کدخبر: 1755369 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
0
0
سازمان بازرسی دیگر توانمندی و پویایی سابق رو در جامعه نداره
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین