پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۶۵۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۱
با حضور رییس سازمان خصوصی سازی کشور، غلامرضا صادقیان به عنوان مدیر عامل جدید شرکت هپکو اراک معرفی شد.

شعارسال: خبرهای دریافتی از سازمان خصوصی سازی حاکی است، در محل استانداری استان مرکزی با حضور میر علی اشرف عبداله پوری حسینی معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل سازمان خصوصی سازی کشور و استاندار استان مرکزی اعضای هیات مدیره جدید شرکت هپکو اراک مشخص و غلامرضا صادقیان به عنوان مدیرعامل جدید شرکت هپکو اراک معرفی شد.

بنابر این گزارش، غلامرضا صادقیان مدیرعامل جدید شرکت هپکو اراک پیش از این به عنوان مدیرعامل شرکت های ایران خودرو تبریز ،مدیر عامل شرکت ارس خودرو دیزل (آمیکو) و همچنین در مسئولیت قائم مقام شرکت هواپیمایی آتا فعالیت داشته است.

پوری حسینی معاون وزیر اقتصاد در این مراسم ضمن اشاره به معرفی بهترین مدیران صنعتی کشور برای شرکت هپکو گفت: انتخاب پنج نفر از بهترین مدیران صنعتی کشور به عنوان اعضای جدید هیات مدیره و مدیرعامل شرکت هپکو اراک نشان دهنده اهمیت به حل مشکلات هپکو است.

میرعلی‌اشرف عبدالله پوری حسینی روز چهارشنبه در حاشیه نشست معارفه هیات مدیره شرکت هپکو اراک، افزود: با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت مدیریت شرکت هپکو اراک از یک ماه گذشته برای عبور از بحران و تسریع در رفع مشکلات این شرکت به سازمان خصوصی سازی واگذار شد و در طی این مدت توسط این سازمان پنج مدیر توانمند صنعتی کشور برای راهبری امور شرکت هپکو گزینش و انتخاب شدند.

رییس کل سازمان خصوصی سازی ادامه داد: بر این اساس غلامرضا صادقیان به عنوان مدیرعامل، غلامرضا سمندر به عنوان رئیس هیات مدیره و علی انعامی، محمد حسین شهسوار و داود صلاحی به عنوان اعضای هیات مدیره جدید شرکت هپکو اراک انتخاب شدند.

در 30 اردیبهشت‌ماه امسال کارگروه ملی رفع موانع تولید تشکیل و با دستور وزیر صنعت ،معدن و تجارت مدیریت هپکو به سازمان خصوصی‌سازی محول شد تا زمانی ‌که هپکو به تولید برسد و سپس واگذاری شرکت به متقاضیان جدید انجام شود.

شرکت هپکو به عنوان نگین صنعت شهر اراک و تولید کننده ماشین آلات سنگین در حال حاضر توانایی تولید 22 نوع ماشین آلات راه سازی از جمله گریدر، لودر و غلتک را که هشت نوع از محصولات آن تحت لیسانس کشورهایی از جمله ژاپن، آلمان، سوئد و نیو هلند را دارا است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 1 تیر ، 1397 ، کدخبر: 13970401000615، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
0
0
ما هرجا واقعا به سمت خصوصی سازی رفتیم و از دولتی خارج شدیم به شدت و بی نهایت پیشرفت کردیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین