پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۶۶۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
محمدنعیم امینی فرد اظهار داشت:تعداد ۳ هزار روستای فاقد شبکه آبرسانی در حوزه ایرانشهر وجود دارد که در حال حاضر به ۲ هزار روستا به شکل سقایی آبرسانی می شود که در این خصوص دیدارهای متعددی با وزیر نیرو داشته ام و مقرر شد که کارگروه های ویژه ای در این خصوص تشکیل شود.
شعار سال: نماینده مردم ایرانشهر درمجلس شورای اسلامی گفت: تعداد ۳ هزار روستای فاقد شبکه آبرسانی در این شهرستان وجود دارد که در حال حاضر به ۲ هزار روستا به شکل سقایی آبرسانی می شود.

محمدنعیم امینی فرد اظهار داشت:تعداد ۳ هزار روستای فاقد شبکه آبرسانی در حوزه ایرانشهر وجود دارد که در حال حاضر به  ۲ هزار روستا به شکل سقایی آبرسانی می شود که در این خصوص دیدارهای متعددی با وزیر نیرو داشته ام و مقرر شد که کارگروه های ویژه ای در این خصوص تشکیل شود.

وی افزود: مقرر شده با اعتبارات اورژانسی مدیریت بحران تعدادی تانکر در اختیار آب و فاضلاب روستایی سیستان و بلوچستان قرار گیرد و برای حل مشکلات آب در روستاها اقداماتی جدی شود.

وی در خصوص امکانات ورزشی در شهرستات ایرانشهر هم تصریح کرد: کار احداث دهکده ورزشی در شهرستان ایرانشهر در دست پیگیری است و با وجود پتانسیل های فراوان ورزشی در این شهرستان باید فضاهای ورزشی جدیدی ایجاد شود.

نماینده مردم ایرانشهر درمجلس شورای اسلامی بیان کرد: بیکاری جوانان تحصیل کرده یکی دیگر از مشکلات کشور است که در این شهرستان نیز وجود دارد و تلاش ما برای جذب اعتبارات در بخش اشتغال است.

وی ادامه داد: در همین راستا ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار به این موضوع اختصاص داده شده که تاکنون ۳۰۰ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 3 تیر 1397، کدخبر: 4328959 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
0
0
چیت چیان بود فکر کنم که گفته بود در دوره ایشان هیچ روستایی بدون آب و برق نمی ماند؟
یا من دارم اشتباه می کنم؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
باید این مسایل رو به سپه پاسداران بسپارند تا به صورت جهادیو انقلابی سازندگی ایجاد کرده و مشکل را حل کنئد
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین