پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۹۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان، با بیان اینکه فیش‌های زمین در خارج محدوده شهر زنجان توسط تعاونی‌ها در سال‌های گذشته خرید و فروش شده است، گفت: اجازه تفکیک زمین در خارج محدوده شهر زنجان داده نخواهد شد.
شعار سال: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان، با بیان اینکه فیش‌های زمین در خارج محدوده شهر زنجان توسط تعاونی‌ها در سال‌های گذشته خرید و فروش شده است، گفت: اجازه تفکیک زمین در خارج محدوده شهر زنجان داده نخواهد شد.

 مهرداد سلطانی در جلسه کارگروه امور زیربنایی استان، با بیان اینکه مشاوری برای تعریف یک راهبرد توسعه ای برای اراضی خارج محدوده شهر زنجان انتخاب شده است، اظهار کرد: از سال های گذشته، ذهنیت اعضای همه تعاونی ها در زنجان، داشتن یک قطعه زمین بوده که رویکرد راهبردی در این خصوص این است که محدوده های خدماتی برای ارائه خدمات مورد نیاز مردم شهر زنجان تعریف شود.  
وی با بیان اینکه تفکیک زمین تنها در مقاطع زمانی خاص برای دستگاه های دولتی قابل تصور است، افزود: هیچ طرح تفکیکی برای این محدوده‌ها نخواهیم داشت، مگر برای اهداف توسعه ای عمومی توسط دولت با رویکرد مبتنی بر سرمایه‌گذاری و ارائه خدمات مورد نیاز مردم که متناسب با شرایط، تصمیم گیری می شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان از مشاور این طرح خواست رویکرد راهبردی تحقق پذیر برای زمین‌های خارج محدوده شهر زنجان در نقاط هدف، تهیه و تدوین کند و اظهار کرد: این رویکرد راهبردی باید با لحاظ کردن متغیرهایی همچون زمان، هزینه و اعمال تغییر متغیرهای مربوطه و توجه به تامین زیرساخت ها، متناسب زمان و هزینه تعریفی صورت گیرد.
وی توجه به موضوعات زیرساختی در طرح‌های خدماتی تعریف شده فعلی را مورد تاکید قرار داد و گفت: با توجه به نظرات دستگاه‌های متولی باید نسبت به اِعمال متغیرهایی همچون وضعیت تامین انرژی، مسائل حقوقی و مالکیت ها توجه لازم صورت گیرد و هزینه-فایده های طرح متناسب با این شرایط، مورد سنجش قرار گیرد.
سلطانی با بیان اینکه مشاور قبل از تجزیه و تحلیل متغیرهای ارائه شده، باید به وضعیت سرمایه‌گذاری و عناصر توسعه‌گرا در این مناطق، توجه لازم داشته باشد، تاکید کرد: از مواردی که باید در راستای تعریف راهبردهای توسعه‌ای در این مناطق لحاظ کرد، ابطال فیش‌های موجود و بازگرداندن مالکان در اختیار شرکت‌های تعاونی، ایجاد مالکیت واحد با ادغام شرکت ها، مسائل حقوقی و شهرسازی و توجه به عناصر توسعه‌گرا خواهد بود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه زمین‌های خارج محدوده شهر زنجان تبدیل به یک دغدغه و تهدید برای توسعه شهر زنجان شده اند، افزود: برای کاهش مشکلات تعاونی‌ها، نیازمند تعریف یک راهبرد در این خصوص هستیم تا با مشاوری که تعاونی‌ها در اختیار گرفتند، مسیری برای برطرف کردن مشکلات فعلی و صیانت از سرمایه‌های شهر در دستور کار قرار گیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 9 تیر 1397، کدخبر: 13970409000011 ، www.zanjan.farsnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
0
ا.ح75
علاوه بر مسئله تفکیک زمین ها باید پروژه های زمین خواری نیز به آن رسیدگی شود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
0
باید محکم دربرابر این تفکیکی و تغییرات کاربری ایستادگی کرد
نباید اجازه داد به راحتی این امور عادی بشع
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین