پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۵۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز این کمیسیون مقرر شد فهرست کسانی که در ماه‌های اخیر ارز دریافت کرده‌اند از مسئولان ذیربط دریافت شود تا مشخص شود چه کسانی ارز دولتی را در جهت فعالیت خود هزینه کرده‌اند.

شعارسال: حجت‌الاسلام حسن نوروزی با اشاره به جلسه کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: وزیر دادگستری، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی و رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز امروز میهمان این جلسه بودند.

وی افزود: میهمانان این جلسه گزارشی درباره وضعیت آمار‌های متفاوت قاچاق کالا و ارز و همچنین وضعیت بحران بازار و ازدیاد قیمت کالاها، به کمیسیون ارائه کردند.

سخنگوی کمیسیون حقوقی وقضایی مجلس اضافه کرد: همچنین نمایندگان در این جلسه درباره نابسامانی‌های اقتصادی سوالاتی را از رئیس سازمان تعزیرات و رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز داشتند.

حجت‌الاسلام نوروزی ادامه داد: مقرر شد در جلسه آتی کمیسیون از وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس کل بانک مرکزی برای پاره‌ای ازتوضیحات درباره شرایط اقتصادی دعوت به عمل بیاید.

وی تاکید کرد: همچنین در این جلسه مقرر شد اگر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سازمان تعزیرات حکومتی مشکلاتی قانونی در برخی موارد دارند این مسائل را در قالب لایحه‌ای به مجلس ارائه دهند و اگر این مسئله زمانبر شد و نتوانستند لایحه‌ای ارائه دهند نقطه نظرات خود را در اختیار کمیسیون قرار داده تا کمیسیون این موارد را در قالب طرحی به مجلس ارائه کند.

وی بیان داشت: همچنین در این جلسه مقرر شد تا فهرست کسانی که در ماه‌های اخیر ارز دریافت کرده‌اند از مسئولین ذیربط دریافت شود تا مشخص شود چه کسانی ارز دولتی را در جهت فعالیت خود هزینه کرده‌اند چرا که برخی ارز دریافت کرده و کالای غیرمرتبط خریداری کردند و بعضی‌ها هم ارز دریافت کرده‌اند و کالا خریده‌اند، اما ۵۰ درصد از آن کالا را به بازار ارائه و ما بقی آن را در انبار‌های خود ذخیره کرده‌اند که این امری نامطلوب است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: 10تیر1397، کدخبر: 432728: www.mizanonline.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
ا.ف75
واقعا این افشاگری ها در دولت های قبل هیچ وقت انجام نمیشد! این خودش یه دستاورد به جساب میاد که هیچ وقت در دولت روحانی دیده نشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین