پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۸۲۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲
اکبر بهنام جو در جلسه بررسی وضعیت اراضی پایاب سدخداآفرین افزود: باید جلسات توجیهی و آموزشی برای عشایر برگزار و اهمیت این پروژه اطلاع رسانی شود.
شعار سال:  استاندار اردبیل با اشاره به تکمیل و اتمام شبکه سد خداآفرین طی سال جاری تاکید کرد که شرایط و وضعیت واگذاری اراضی پایاب این سد باید تعیین تکلیف شود.

 اکبر بهنام جو در جلسه بررسی وضعیت اراضی پایاب سدخداآفرین افزود: باید جلسات توجیهی و آموزشی برای عشایر برگزار و اهمیت این پروژه اطلاع رسانی شود.

وی افزود: در عین حال مشاورین اجرای طرح با جدیت و صورت کاربردی روند اجرای این طرح بزرگ را پشتیبانی کنند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه مسئولان باید در رفع مسائل و مشکلات اجتماعی عشایر نهایت تلاش خود را بکار گیرند، تصریح کرد: عشایر مردمی دلسوز و غیور هستند و توجیه آنان به نظام های بهره برداری به جهت داشتن آرامش فکری و روحی و حس اعتماد به دولت از ضروریات است.

وی در این خصوص خواستار تسریع در تشکیل تعاونی های تولید شد و ادامه داد: آموزش و ارتقا سطح اطلاعات و آگاهی های تخصصی و انتقال دانش زارعت توام با تجارت در بین عشایر می تواند بهره برداری مطلوب و مناسبی از این اراضی را به دنبال داشته باشد.

بهنام جو با اشاره به تخصیص تسهیلات کم بهره به روستاییان و عشایر استان یادآور شد: در واگذاری وام های روستایی به بهره برداران با کاهش بروکراسی اداری و کاغذ بازی های دست و پاگیر می توان اعتماد مردم به مسئولان را افزایش داد.

وی با اشاره به اعطای وام کم بهره در بخش کشاورزی اضافه کرد: با ۴۰میلیارد تومان وام کم بهره می توان برای ۱۶۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرد و همه باید در راستای ایجاد۲۰ هزار شغل تلاش کنند.

شعار سال، با اتدکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 13 تیر 1397، کدخبر: 4338219 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
0
ا.ف75
این جلساتی گه باید برای عشایر گاشته باشه یکی از اهم واجباته! چرا به این اگاه سازی ها اهمیت داده نمیشه؟ مملکت ما امروز از عدم اگاهی در سطح مردم داره رنج میبره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
0
چقدر این بروکراسی پدر پای مردم رو تو پله ها در اورد
ن.ف83
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
0
0
ا.ف75
واقعا به قول این دوستمون مهم ترین نکته در این متن اینه که عشایر باید با یه سری راهکار هایی اگاه سازی بشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین