پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۳۹۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶
رئیس دانشگاه ازاد اسلامی واحد ساوه گفت: نخستین همایش ملی پژوهش‌های کاربردی در حوزه مدیریت، روانشناسی وعلوم تربیتی آذرماه امسال به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه برگزار می‌شود.

شعارسال: رضا حیدری نوری در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه دارای 180 هیئت علمی متخصص، 5 هزار دانشجو و 500 کادر اداری در مقاطع کاردانی تا دکتری است که با این دانشگاه همکاری و فعالیت دارند و این ظرفیت‌ها نقش مهمی در توسعه و پیشرفت شهرستان دارد.

وی افزود: ارائه تسهیلات و وام‌های دانشجویی بدون بهره به همه دانشجویان، ایجاد مرکز مشاوره تحصیلی به‌صورت رایگان در سایت دانشگاه آزاد اسلامی ساوه با استفاده از اساتید مجرب به منظور جلوگیری از سوء استفاده مالی برخی مراکز از خانواده‌ها و پذیریش دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی در برخی رشته‌های بدون آزمون بخشی از برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساوه تصریح کرد: برگزاری نخستین همایش ملی پژوهش های کاربردی در حوزه مدیریت، روانشناسی و علوم تربیتی از جمله اقدامات علمی این دانشگاه به شمار می‌رود که برگزاری این همایش نقش مهمی در توانمندسازی مدیریت شهرستان خواهد داشت که 22 آذرماه سال 97 دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه میزبان این همایش ملی خواهد بود.

حیدری نوری بیان کرد: باشگاه پژوهشگران جوان نیز از دیگر حوزه‌های دانشگاه آزاد اسلامی ساوه است و دانشجویان فارغ‌التحصیلان شهرستان می‌توانند با ارائه مقاله و طرح‌های خود عضو این باشگاه شوند که علاوه بر آنکه برای آنها کارت صادرت می‌شود، تسهیلاتی در اختیار آنها قرار می‌گیرد و درصورت استفاده از فرصت‌های مطالعاتی در خارج از کشور از حمایت‌های این مرکز برخوردار و به عنوان نخبه علمی معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: 80 درصد رشته‌های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه به‌صورت تخصصی هستند به گونه‌ای که امتیازاتی که در این مرکز وجود دارد در دانشگاه‌های دیگر موجود نیست، 110 آزمایشگاه و کارگاه و 11گروه فن‌آور در مرکز رشد دانشگاه وجود دارد که در این راستا تلاش می‌کنیم اقدامات آنها به تجاری‌سازی برسد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه در زمینه‌های برگزاری اجلاس، دوره‌های آموزشی، پژوهشی با همه نهادهای شهرستان و واحدهای صنعتی اعلام آمادگی می‌کند.

وی افزود: سرانه‌ای که برای دانشگاه‌های دولتی هزینه می‌شود 8 برابر دانشگاه آزاد است این در حالی است که منبع درآمد دانشگاه آزاد که شامل هزینه‌های دانشگاه و حقوق پرسنل و اساتید است از شهریه دانشجویی تامین می‌شود و هیچ گونه درآمدی از خزانه دولت به دانشگاه آزاد تعلق نمی‌گیرد با وجود این موارد نه تنها دانشگاه آزاد از لحاظ امکانات با دانشگاه‌های دولتی برابری می‌کند بلکه امکاناتی در دانشگاه آزاد از جمله واحد ساوه وجود دارد که درهیچ دانشگاه دولتی موجود نیست.

حیدری نوری اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه حتی با وجود کمبود دانشجو همچنان به قوت خود ایستاده و اعتبار خود را در کشور دارد و مزایا و تسهیلات به کارکنان و اساتید روند روبه رشدی خواهد داشت.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 13تیر1397، کدخبر: 1768328: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
ا.ف75
این همایش ها واقعا تهش هیچی نیست! به ز اینکه درونشون پذیرایی میشه و شرکت کننده ها استفاده میکنن:))
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۷
0
0
چقد خوبه از پژوهش صرف داریم به سمت پژوهش های کاربردی حرکت می کنیم
باید به فکر پیشرفت تو زمینه های دیگه هم باشیم
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین