پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹
مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی استان طی 2 ماهه امسال (فروردین و اردیبهشت) نسبت به مدت مشابه سال قبل 9 میلیون دلار افزایش یافته است.

شعار سال: شهرام رحمانی افزود: طی 2 ماهه امسال 30 میلیون دلار محصولات کشاورزی از استان به خارج صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل که این رقم 21 میلیون دلار بود، رشد قابل توجهی داشته است.

این مسئول از عراق به عنوان مهم ترین هدف صادراتی محصولات کشاورزی قزوین یاد کرد و همچنین گفت: ترکیه،افغانستان،پاکستان، ترکمنستان، روسیه، قطر،تاجیکستان و اوکراین دیگر مقاصد صادراتی مهم استان در زمینه محصولات و فرآورده های کشاورزی هستند.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی قزوین از کشمش به عنوان مهم ترین محصول صادراتی استان یاد کرد و گفت: امیدواریم با برنامه های ریزی انجام شده میزان صادرات این محصول را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه افزایش صادرات محصولات کشاورزی در گرو ارتقای کیفیت تولیدات این بخش است،اظهار داشت: در این خصوص نیز تلاش داریم تا با ارایه برنامه های آموزشی و توجیهی به کشاورزان و بهره برداران، در حوزه کیفی به رشد مطلوب دست پیدا کنیم.

در سال گذشته 233 میلیون دلار محصولات کشاورزی اعم از محصول خام و صنایع تبدیلی از استان قزوین به خارج صادر شده بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار 12تیر 97، کدمطلب: 82960039، www.irna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
0
0
این خبر خوبیه ؛ کاش سیستم های کشاورزی خودمون رو مکانیزه کنیم تا کیفیت و تولیدمون هم افزایش پیدا کنه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین