پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۵۳
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
برخی منابع لبنانی اعلام کرده‌اند، مقام‌های روسی در پیامی به حزب‌الله اعلام کرده‌اند که مسکو از گزینه پیشنهادی آن برای ریاست‌جمهوری لبنان حمایت می‌کند.

شعار سال: منابع بلندپایه در گروه «8 مارس» به روزنامه الاخبار اعلام کردند «حزب‌الله پیامی از مقام‌های روسی دریافت کرده است که می‌گوید مسکو در اصل از انتخاب رئیس‌جمهور توافقی حمایت می‌کند ولی ما گزینه شما را تایید می‌کنیم».

این در حالی است که «سعد الحریری» رئیس «جریان المستقبل» لبنان هفته گذشته به روسیه رفت و با مقام‌های ارشد این کشور درباره مسائل منطقه‌ای و اوضاع لبنان به‌ویژه پرونده ریاست‌جمهوری این کشور رایزنی کرد.

به عقیده تحلیلگران سیاسی، مسکو قوی‌ترین بازیگر در موضوع سوریه و در منطقه است و نظرات سازنده‌ای در بسیاری از مسائل داخلی لبنان و به‌ویژه موضوع ریاست‌جمهوری این کشور دارد، شاید همین امر، سعد الحریری را راهی مسکو کرد تا حمایت روس‌ها از گزینه خود برای ریاست‌جمهوری یعنی «سلیمان فرنجیه» را به‌دست آورد.

حزب الله لبنان همچنان از نامزی "میشل عون" رئیس جریان آزاد ملی و رئیس فراکسیون تغییر و اصلاح در پارلمان لبنان برای تصدی پست ریاست جمهوری حمایت می‌کند.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 19 فروردین 1395، کد مطلب: 1041937:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین