پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۱۰۴
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۱
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز گفت: بسیج دانشجویی استان خواهان تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر شهردار کرج است. در این خصوص، پیش از این نیز نامه‌ای به رئیس شورای شهر ارسال شده است.

شعار سال: علی احمدی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز گفت: بسیج دانشجویی استان البرز در راستای مطالبه گری، خواهان تعیین تکلیف هرچه سریع تر شهردار شهر کرج است. همچنین در این خصوص، پیش از این نامه‌ای به رییس شورای اسلامی ارسال شده و اکنون در بیانیه‌ای خواهان انتخاب فردی انقلابی و خدمتگذار هستیم.

وی ادامه داد: در بخشی از این بیانیه سوال پرسیده شده چرا مسند مهمی به مانند شهرداری یک شهر باید بعد از گذشت بیش از یکسال خالی بماند؛ حال اینکه افراد انتخاب شده در شورای شهر همگی از یک لیست بوده و دلیل این اختلاف نظر‌ها چیست؟

احمدی خاطرنشان کرد: در این بیانیه ما خواستار تعیین تکلیف هرچه سریعتر این موضوع به نفع مردم و انتخاب فردی مؤمن، انقلابی و مورد اعتماد مردم شدیم.

در بخش هایی از بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز آمده است:

باتوجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص انتخاب کارگزاران مومن انقلابی در نظام اسلامی و اثر گذاری آن‌ها در جامعه، متاسفانه هنوز شاهد برخی از کج سلیقگی‌های سیاسی در کلانشهر کرج هستیم. هنوز با گذشت بیش از یکسال از تشکیل جلسات شورای اسلامی شهر کرج، درخصوص انتخاب شهردار به نتیجه قطعی نرسیده و گزینه پیشنهادی توسط وزارت کشور رد شده است که این مسئله خود معمایی بزرگی را ایجاد می‌کند. سوال اساسی این است که مسند مهمی به مانند شهرداری یک شهر چرا باید بعد از گذشت بیش از یکسال خالی بماند حال اینکه افراد انتخاب شده در شورای شهر همگی از یک لیست بوده و دلیل این اختلاف نظر‌ها چیست؟

بسیج دانشجویی به عنوان مؤذن جامعه و رصد کننده اقدامات اعضای محترم شورای شهر کرج در وهله اول هرگونه انتصاب افرادی را که فاقد صلاحیت‌های لازم در کسب مسند‌های دولتی هستند را محکوم میکند. در وهله‌ی دوم خواستار تعیین تکلیف هرچه سریعتر این موضوع به نفع مردم و انتخاب فردی مؤمن، انقلابی و مورد اعتماد مردم بوده و در آخر از دستگاه‌های نظارتی خواستار نظارت جدی و به دور از سیاسی کاری بر روند انتخاب هر چه سریعتر فردی سالم، خدمتگزار و با روحیه جهادی و انقلابی بر مسند شهرداری کلانشهر کرج می‌باشد.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار 18 تیر 97، کد مطلب: 696155، www.snn.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین