پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۴۱۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۶
«لارنس ویلکرسون» مدیر دفتر «کالین پاول» وزیر خارجه پیشین آمریکا گفت: اموال عربستان، سیاست آمریکا در خاورمیانه را ترسیم می کند و کسانی که می خواستند سوریه را سرنگون کنند، این کار را انجام دادند تا مقدمه ای برای سرنگونی ایران باشد.

شعارسال: ویلکرسون در گفتگو با شبکه خبری المیادین با بیان این مطلب اظهار کرد: بشار اسد رئیس جمهور سوریه پیروز جنگ داخلی در این کشور شده است و اسرائیل و آمریکا هم به این موضوع اعتراف دارند.

وی افزود: بشار اسد پیروز شده و در راس قدرت باقی خواهد ماند و اکنون روسای جمهور آمریکا و روسیه درباره نحوه نقش آفرینی آنها در زمینه بازسازی سوریه گفتگو خواهند کرد که البته منظور من پوتین است نه ترامپ.

مدیر دفتر وزیر خارجه پیشین آمریکا تصریح کرد: کسانی که می خواستند سوریه را سرنگون کنند، قصد داشتند این کار را به هدف برخورد راحتتر با ایران و سقوط این کشور انجام دهند اما به خواسته های خود درسوریه دست نیافتند در نتیجه اکنون بر ایران تمرکز خواهند کرد.

ویلکرسون با بیان اینکه عربستان از طریق اموال خود سیاست آمریکا در خاورمیانه را ترسیم می کند، یادآور شد: افرادی مثل محمد بن سلمان ولیعهد عربستان و دیگر افراد ثروتمند شورای همکاری خلیج فارس از کمپینی حمایت مالی می کنند که قصد دارد ایران را تهدید و رویایی ترسناک برای ثبات منطقه قلمداد کند.

این مقام سابق آمریکایی درباره جنگ ائتلاف سعودی علیه یمن نیز تاکید کرد: ائتلاف در حال شکست خوردن در یمن است. سعودی ها نمی توانند در این جنگ پیروز شوند و هرگز در آن پیروز نخواهند شد.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری شفقنا ، تاریخ انتشار:24 تیر 1397 ، کدخبر: 598355،www.fa.shafaqna.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
سلمان اگر آمریکا رو نداشته باشه ایران با خاک کشورش رو یکسان میکنه
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
هیچ وقت با وجود رهبر شایسته ایران سقوط نمی کند
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین