پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۴۱۵۱
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد از حمایت دانشگاه آزاد از پایان‌نامه‌های دانشجویی مرتبط با زندگینامه بزرگان کشور خبر داد و گفت: کرسی‌های آزاداندیشی تحت عنوان مفاخرشناسی برنامه ریزی شد که قرار است امسال برگزار شود.

شعارسال:

طه هاشمی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد  از حمایت پایان نامه دانشجویی مرتبط با زندگینامه بزرگان کشور از سوی دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه آزاد نیز از برنامه‌های دیگر این دانشگاه است.

وی افزود: همچنین در سال 94 کرسی‌هایی تحت عنوان مفاخرشناسی (راشدشناسی و امام موسی صدرشناسی) برنامه ریزی شد که قرار است امسال برگزار شود و دومین جایزه وحدت موسوم به شیخ شلتوت و آیت‌الله بروجردی نیز در سال 95 اهدا می‌شود.

هاشمی اظهار داشت: معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد در سال 94 به چاپ و نشر آثار و نوشته‌های اساتید در کمیته تخصصی چاپ و نشر این دانشگاه، پیشبرد طرح‌های ماندگار فرهنگی، تدفین شهدای گمنام در دانشگاه‌ها، تشکیل کمیته عالی اخلاق حرفه‌ای نیز اقدام کرد.

وی اضافه کرد: مراکز مشاوره‌ای در واحدهای دانشگاهی ساماندهی شدند و در نهایت تدابیری برای تسهیل در نقل و انتقالات دانشجویان واجد شرایط اندیشیده شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 21فروردین1395، کدخبر: 13950116001151   www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین